همشهری آنلاین: مدیر تبلیغات بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه هنر تلاوت قاریان ایرانی باید در عرصه بین‌المللی به منصه ظهور برسد، گفت: نخستین کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران ۱۶ شهریور ماه به حج تمتع اعزام می‌شود.

به گزارش مهر، مجید آخوندزاده مدیر تبلیغات بعثه مقام معظم رهبری در جمع اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع، گفت: از لحاظ پراکندگی اعزام امسال از 10 استان قاری اعزامی خواهیم داشت و 14 قاری برجسته، یک گروه تواشیح 5 نفره و یک حافظ کل قرآن در این گروه قرار دارد.

آخوندزاده با یادآوری نقش و جایگاه معنوی و ممتاز حج برای کاروان قرآنی، از برگزاري جلسات محفل انس قرآن در اين سفر معنوي و برنامه‌هاي شبی با قرآن در مکه و مدینه با حضور قاریان خبر داد.

آخوندزاده همچنين از برگزاري برنامه‌های قرآنی به صورت جمع‌خوانی، تک‌خوانی و تواشیح در ایام حج در طبقه دوم مسجد الحرام خبر داد و برقراری ارتباط با شیعیان سایر کشورها در ایام حج را مورد اشاره قرار دارد و افزود: جلسات مسجدالحرام، مهمترین برنامه در این سفر معنوی است و اجرای برنامه جمع‌خوانی می‌تواند اثر بسیار زیادی را روی حجاج داشته باشد.

کد خبر 269089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha