همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با غلبه بر تیم‌های قطر، هند و بحرین به عنوان تیم اول راهی مرحله دوم مسابقات شد.

volleyball

تیم والیبال نوجوانان ايران كه روز شنبه (15 شهريور) در اولین مسابقه خود سه بر صفر قطر را برده بود، روز يكشنبه هم تيم هند را با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵) پشت‌سر گذاشت.

شاگردان محمد وكيلي در سومين و آخرين بازي خود در مرحله گروهي به مصاف نوجوانان بحرين رفتند كه اين ديدار را نيز در سه ست پياپي و با نتايج 25 بر 13، 25 بر 16 و 30 بر 28 به سود خود خاتمه دادند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، والیبالیست‌های نوجوان ایران با اين سه برد ۹ امتیازی شدند و به عنوان تیم اول گروه B رقابت‌ها به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

در مرحله دوم تیم‌های ایران، کره جنوبی، ژاپن و هند در یک گروه و چین، چین تایپه، سریلانکا و استرالیا در گروهی دیگر مسابقه می‌دهند تا چهار تیم مرحله نیمه نهایی پس از دو بازی در مرحله گروهی و یک بازی پلی‌آف مشخص شوند.

نوجوانان ايران روز روز سه‌شنبه (۱۸ شهریور) ساعت ۱۷ به وقت ایران به مصاف کره ‌جنوبی می‌روند و روز چهارشنبه (۱۹ شهریور) هم با ژاپن مسابقه خواهند داد.

رقابت‌های والیبال نوجوانان آسیا از جمعه هفته گذشته (14 شهریور) در کلمبو، پايتخت سریلانکا آغاز شده است.

 

کد خبر 271375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha