همشهری آنلاین: مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان کشور، یادواره مربی پهلوان‌پرور، مرحوم حاج حسین رضی‌زاده، با حمایت شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) پس از رویاروئی ۱۳۴ ورزشکار در ۱۰ وزن، با برتری تیم استان تهران به پایان رسید.

قهرمانان ورزش زورخانه‌ای

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي، پس از تهران تیم‌های مازندران، کردستان، فارس، همدان و البرز به ترتیب در رده های دوم تا ششم تیمی قرار گرفتند كه در پایان مدال‌ها و احکام قهرمانی طبق نتایج ذیل توزیع شد:

در وزن 42 کیلوگرم، محمدمهدی دلیر (تهران) مقام نخست را کسب کرد و جواد رستمی (مازندران)، علی خنجری (همدان)، امین سبحانی (کرمانشاه)، افشین محمدی (فارس) و رضا شاه‌مرادی (البرز) به ترتیب عناوین دوم تا ششم را از آن خود کردند.

وزن 46 کیلوگرم با برتری حسین نظری (کرمانشاه) به پایان رسید و احمدرضا داداشی (تهران)، حمیدرضا بیگلری (همدان)، علی حکمتی فرد (خوزستان)، مهدی حیدر (یزد) و کمیل حسنی (کرمان) در رده‌های دوم تا ششم قرار گرفتند.

در وزن 50 کیلوگرم، حسن طاهری (تهران) در دیدار فینال موفق شد، علیرضا کشاورز(فارس) را شکست دهد و به عنوان نخست این وزن دست پیدا کند. حسین رسولی (مازندران) نیز در دیدار رده‌بندی مقابل محسن محبی (کرمان) به پیروزی رسید و در رده سوم قرار گرفت. هومن میرزائی (کردستان) و محمد حنیفی (البرز) نیز در مکان‌های پنجم و ششم ایستادند.

در وزن 54 کیلوگرم، حامد رحیمی (البرز) توانست با غلبه بر حریفان خود بر روی سکوی قهرمانی قرار گیرد. پس از وي محمد صادقی (مازندران)، میلاد رضائی (تهران)، مجتبی غلامی (همدان)، مجید صالحی (چهارمحال و بختیاری) و محمدکاظم موسی زاده (یزد) در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وزن 58 کیلوگرم با برتری مبین‌اله مرادی (کردستان) برابر مهدی علیجانی (خوزستان) در دیدار فینال به پایان رسید. مهدی حسن‌آبادی (کرمانشاه)، مجتبی محمدنیا (البرز)، حمیدرضا علی بخشی (همدان) و سید حسین حسینی (مازندران) رده های سوم تا ششم این مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن 63 کیلوگرم جواد ترکاشوند (قزوین) به مدال طلا دست یافت، رضا سیفی (همدان) نقره گرفت و امیرحسین آرائی‌نژاد (مازندران) مدال برنز این رده را از آن خود کرد. مهدی اسدی (ایلام)، محمدمهدی بیگی (یزد) و زانان امانی (کردستان) به ترتیب در رده‌های بعدی ایستادند.

در وزن 69 کیلوگرم مجید احمدی (کردستان)، سید پوریا افرا (فارس)، مهدی یعقوبیان (مازندران)، نهیار فیض‌الهی (البرز)، رضا افتخاری (تهران) و محمدرضا مرادیانی (کرمانشاه)، شش ورزشکار برتر این وزن بودند.

در وزن 76 کیلوگرم، رضا شکاری (مازندران) مدال طلا، شایان صادقی (تهران) مدال نقره و علیرضا یوسفی (البرز) مدال برنز گرفتند. پس از آنها ساسان ستوده (فارس)، مهدی کاکاوند (کرمانشاه) و محمدرضا نهادی (خوزستان) احکام چهارم تا ششم را دریافت کردند.

وزن 85 کیلوگرم با برتری سجاد حبیبی (تهران) به پایان رسید. امیرحسین برزگر (مازندران)، امید نصرتی (کردستان)، عباس نادری (همدان)، سیدمهدی صالحی‌نیا (خوزستان) و امیرمهدی عسگری (قزوین) به ترتیب عناوین دوم تا ششم را از آن خود کردند.

در وزن 100 کیلوگرم، امین میرزاده (خوزستان) توانست با برتری مقابل علی محمد نوری (تهران) بر روی سکوی قهرمانی قرار گیرد. سینا شاکری (مازندران) نیز در دیدار رده‌بندی سیدسعید هاشمی (فارس) را از پيش رو برداشت و در جایگاه سوم قرار گرفت. رضا کزازی (همدان) و برهام حسامی (کردستان) نیز رده‌های پنجم و ششم این وزن را به نام خود ثبت کردند.

 

کد خبر 271861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha