همشهری آنلاین: معاون مهندسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) آجا گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار ازحریم هوایی کشور حفاظت می کند و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

ارتش

امیرسرتیپ دوم 'عبدالرضا حسینی' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا در تنکابن افزود: نظام جمهوری اسلامی در بعد امنیت در حوزه هوایی به جایگاهی رسیده که سازمان بین المللی 'ایکائو' از ایران در زمینه هوا وفضا و نیز ترانزیت خاورمیانه جزو کشورهای امن دنیا نام می برد که چنین رویکردی در حقیقت مبین اقتدار بالای پدافند هوایی کشور است.

وی به توانمندی ها و دستاوردهای پدافندی جمهوری اسلامی در سال های اخیر شاره کرد و گفت: اکنون سطح این توانمندی ها مثال زدنی است به نحوی که در حوزه ساخت و طراحی سامانه های راداری، موشکی و سایر تجهیزات به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته ایم.

معاون مهندسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش، ادامه داد: دستیابی به فناوری های نوین با دستان جوانان غیور و توانمند حاصل شده و با وجود تحریم ها که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اعمال می شود؛ مردان پدافند هوایی کشور لحظه ای دست از تلاش برای دستیابی به این فناوری برنداشته اند.

حسینی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این دوران تجربه ارزشمندی برای مجموعه پدافند هوایی در کشور به شمارمی آید چرا که دراین دوران غیورمردان پدافند هوایی حماسه های بزرگی را به منصه ظهور گذاشتند.

معاون مهندسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء آجا، برای شرکت در آیین یادواره شهدای

'شیرود' ازتوابع شهرستان تنکابن در غرب مازندران به این شهر سفرکرده است.

کد خبر 273096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha