پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از طراحی بسته جامع تعهدات بیمه ای پایه برای سراسر کشور خبر داد. هدف از طراحی این بسته ایجاد شرایط عادلانه‌ای در زمینه بهداشت برای همه مردم با هماهنگی وزارت بهداشت است.

insurance

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دکتر محسنی بندپی امروز در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمان هدف از طراحی این بسته را ایجاد شرایط عادلانه‌ای در زمینه بهداشت برای همه مردم با هماهنگی وزارت بهداشت اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به بازنگری ارزش نسبی خدمات سلامت افزود: طبق برنامه پنجم توسعه باید کار نظارت،پایش و ماندگاری پزشکان متخصص در بیمارستان ها انجام شود که با اجرای طرح واقعی شدن قیمتها ضمن افزایش کارانه پزشکان متخصص ،رضایت بیمه شدگان هم بیشتر خواهد شد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اهمیت پایداری منابع سلامت در کشور گفت: با پیگیری رییس جمهور و وزیر بهداشت قرار است منابع مالی پایدار برای نظام سلامت در ماه‌های پایانی سال 93 و همچنین در بودجه سال 94 تامین شود تا این طرح برای سال‌های آینده پایدار بماند.

دکتر محسنی بند افزود: با اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت از ابتدای مهر شرایطی فراهم شد که بیمه شدگان در صندوق روستائیان ، عشایر وشهرهای زیر 20 هزار خانوار تنها 3 درصد وسایر بیمه شدگان 6 درصد هزینه را پرداخت کنند که موجب افزایش رضایتمندی مردم شده است.

کد خبر 274386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha