این کتاب به دکتر سیدمهدی الوانی، تقدیم شده است و سومین کتاب از مجموعه کتابهای بازاریابی و زندگی است.
كتاب بازاريابي و زندگي با مديريت حاوي سه فصل است:
- فصل اول: انديشهها و بينشهای مديريتی
در فصل نخست، برخي از چارچوبهای ذهنی و حتی پارادايمهای پيشين شكسته خواهد شد.سِمتهاي سازمانی تغيير يافته و مديران بايد پهنای باند فكری خود را روزبهروز گستردهتر سازند.
- فصل دوم: راهكارها و تدابير مديريتی
موضوعات متنوع فصل دوم اين كتاب عبارتند از: چگونه با حجم بالای كار كنار بياييم و خدماتی شايستهتر ارائه كنيم، نشانههاي مديريت ذرهبينی و راهكارهای مقابله با آن، عذر كارمندان ناكارآمد را بخواهيد و...
- فصل سوم: تستها و ابزارهاي مديريتی
در اين فصل، شما به عنوان مدير، با مجموعهای از پرسشنامهها و تستها رو بروئيد. كافی است براي ارزيابی خود، اين پرسشنامهها و تستها را تكميل كنيد. نمرهگذاري و تفسير آن نيز در کتاب آمده است.
بازاريابي و زندگي با ورزش و بازاريابي و زندگي با فروش عنوانهای دیگر این مجموعه هستند که پیش از این چاپ و منتشر شده بودند.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما