مارك گوبه، مؤلف كتاب برندينگ عاطفي، براي اهالي بازاريابي و حتي صاحبنظران حرفهاي بازاريابي و تبليغات در ايران شناخته شده نيست. اين نخستين كتاب از اوست كه به فارسي ترجمه و منتشر ميشود. تاكنون دو كتاب ديگر نيز از گوبه منتشر شده است، به نامهاي برند جام، و برند شهروندي.
برندينگ عاطفي مارك گوبه، يك اثر داستاني و روايي است. در اين كتاب كه با نثر روان مترجم، خليل جعفرپيشه نيز همراه است، شما با مجموعهاي از موضوعات برندينگ آشنا خواهيد شد كه گرانيگاه آن رفتار مصرفكننده است.
فهرست مطالب برندینگ عاطفی به شرح زیر است:
بخش اول: ارتباط با مشتری
- فصل اول: شکاف میاننسلی: هدفگیری معیارهای عاطفی جدید
- فصل دوم: روایت یک انفصال؛ دیگ ذوب جمعیتها در امریکا همچنان در حال جوشیدن است
- فصل سوم: زنان؛ رؤسای جدید خرید
بخش دوم: تجربههای حسی، قلمرویی کشفنشده از دنیای برندسازی
- فصل چهارم: اصواتی که فرد را از خود بیخود می کند
- فصل پنجم: رنگهایی که شیفتگی ایجاد میکنند
- فصل ششم: طعمهایی که گرما میبخشند
- فصل هفتم: شکلهایی که لمس میشوند
- فصل هشتم: بوهایی که افسون میکنند
بخش سوم: تصویرسازی ذهنی؛ نوآوری بهترین دوست برند است
- فصل نهم: طراحی حسی: ابزار قدرتمند جدید در عرصهی برندسازی
- فصل دهم: هویتهای مجهز به احساس: شخصیت برندهای فراموشنشدنی
- فصل یازدهم: خردهفروشی با چاشنی شور و الهام؛ فروشگاههای احساسبرانگیز فردا
- فصل دوازدهم: حضور مجسم برند: رویکردی نو و تازه
- قصل سیزدهم: بستهبندی عاطفی، نیمهی دوم تبلیغات
- فصل چهاردهم: تبلیغات عاطفی، بیان احساسات واقعی به طور آنلاین
بخش چهارم: چشمانداز شوق تغییر: چگونه از اینجا (موقعیت فعلی) به آنجا (موقعیت ایدهآل) برسیم؟
- فصل پانزدهم: برندینگ احساسات بر روی وب: از رسانهی اجتماعی تا برندینگ اجتماعی
- فصل شانزدهم: نشانههایی از ظهور راهبردهای مورد اجرا در قلمرو برندینگ عاطفی
- فصل هفدهم: روندهای کلیدی در هزارهی جدید
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما