یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب کشور، بارش‌های باران در این مناطق آغاز می‌شود.

باران

به گزارش ایرنا، بارش‌ها در این روز عمدتا بصورت باران خواهد بود و تنها در نقاط کوهستانی این مناطق بارش‌های به صورت برف پیش بینی شده است.

از فردا (دوشنبه 24 آذر) دامنه فعالیت سامانه فوق علاوه بر نواحی ذکر شده مناطقی از جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های غربی البرز و سواحل غربی دریای خزر را در برمی‌گیرد.

از بعد از ظهر سه‌شنبه هفته جاری به تدریج از میزان بارش در شمال غرب و غرب کشور کاسته می‌شود و از اواخر وقت این روز در جنوب غربی کشور نیز ابرناکی کاهش می‌یابد و گستره بارش‌ها در این روز به دامنه‌های مرکزی البرز، سواحل شمالی و بخش‌هایی از مرکز خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز، گفت: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا به 7 تا 12 درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری تا ابری و غبار صبحگاهی و در اواخر وقت با بارش‌های پراکنده خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه‌های پیش‌یابی کمینه و بیشینه هوای تهران سه شنبه بین 3 تا 10 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان پایتخت در این روز نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 281004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha