محور دوازدهمين كنفرانس بينالمللي مديريت، تحول در سازمانهای ایرانی همسو با رشد و توسعه اقتصادی کشور است كه توسط دانشگاه صنعتي شريف و گروه پژوهشي صنعتي آريانا با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، انجمن علوم مدیریت و سایر دانشگاههای کشور برگزار خواهد شد.
محورهای تخصصي دوازدهمین کنفرانس بينالمللي مدیریت بشرح زير است:
1- کیفیت، بهرهوری و تعالی سازمانی
مديريت كيفيت فراگير (مفاهیم و ابزارها)، تعالي سازماني، سیستم های کیفیت، بهرهوري ، مديريت عملكرد، روشهاي حل مساله، شش سیگما
2- رهبری و رفتار سازمانی
رهبري، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاري رهبری شرکتهای بزرگ و هولدینگها، رهبري سازماني در شرايط بحراني، توانمندیهای هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمانها، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تیمی، مذاکره
3- تولید، فرآیند و عملیات
مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان
4- مدیریت مالی
استراتژیهای مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایهگذاری، مدیریت مالی شرکتها
5- مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات
مدیریت دانش و اطلاعات، روششناسی سیستمهای اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدلهای کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حلهای الکترونیکی سازمانی (سیستمهای برنامهریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک
6- مدیریت استراتژیک و رقابت
برنامهريزي استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمانهای استراتژیک، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح corporation، پیادهسازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاري مولفه هاي مختلف استراتژي با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیادهسازی ساختار سازمانی
7- مدیریت منابع انسانی
توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستمهای جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستمهای مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعهپذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکتهای هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامههای نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستمهای حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM، مربي گري
8- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه
استراتژي تکنولوژي، مدیریت نوآوري، مدیریت تحقيق و توسعه، سياستگذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي
9- مدیریت بازاريابي و ارتباط با مشتريان
استراتژي بازار، تحقيقات بازار، بازاريابي بينالمللي، بازاریابی خدمات، مديريت ارتباط با مشتريان، تبليغات، قيمتگذاري، کانالهای بازاریابی، مدیریت برند
10- اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت
شناسایی مسایل اخلاقی در سازمانها، ریشههای بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمانها، روشهای غنیسازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفهای، مدیریت پیشگیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارتهای حل مسایل اخلاقی، مباني فلسفي سازمان و نظريه هاي سازماني، مباني فلسفي نظريه هاي مديريت، نقد و مقايسه مكاتب فلسفي سازمان و مديريت و مطالعات تطبيقي
11- حاکمیت شرکتی و مسوولیت اجتماعی
نقشهای هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکتهای هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکتهای اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمانها بر مسایل اجتماعی و زیستمحیطی، نقشهای اجتماعی سازمانها، استمرار و رشد پايدار نظام هاي مديريتي
12- کارآفرینی
کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهكارهاي توسعه فرهنگ نوآوري در سازمان ها، موانع توسعه خلاقيت فردي و سازماني، چالش هاي موجود در توسعه سازمان هاي نوآور و كارآفرين
نظر شما