همشهری‌آنلاین: حسن رضایی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار رئیس، دبیر و مسؤولان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال ۹۴ با اعلام مطلب فوق گفت: علی‌رغم تمام پیشرفت‌هایی که به لطف فناوری‌های نوین پیش روی روابط‌عمومی‌ها قرار گرفته لیکن معتقدم هنوز، نهاد روابط عمومی مظلوم است.

حسن رضایی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

وی با اشاره به لزوم حمایت مدیران ارشد سازمان‌ها از روابط‌عمومی‌ها افزود: البته این حمایت بیش و پیش از آنکه مادی و ساختاری باشد از جهت درک اهمیت، ضرورت وجودی و کارکردهای روابط‌عمومی مورد نظر است.

رضایی با اشاره به نتایج تأسف‌بار عدم درک روابط‌عمومی توسط مدیران ارشد سازمام‌ها افزود: مدیری که درک صحیح و جامعی از روابط عمومی نداشته باشد سازمان را فلج خواهد کرد.

مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم ستاد هفته روابط‌عمومی در سال 94 به مجموعه اهدافش دست یابد.

در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس و علی شوقی بنام دبیر ستاد هفته روابط‌عمومی نیز با تقدیر از عملکرد اداره کل روابط‌عمومی بنیاد مسکن، ضمن تشریح برنامه‌های این ستاد در سال 94 از همکاری رضایی با این ستاد تشکر کردند.

گفتنی است برنامه‌های این ستاد در سال 94 از تاریخ 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 2 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
​ ​
دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، افتتاحیه نمایشگاه پوستر روابط‌عمومی و چهارمین دوره تجلیل از پیشکسوتان روابط‌عمومی و رسانه از جمله برنامه‌های این هفته است.​

کد خبر 283830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha