همشهری آنلاین: آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی اوایل هفته آینده به پایان می‌رسد.

بوفالو

به گزارش مهر؛‌ کاوه سجادی حسینی با اشاره به اینکه آخرین مراحل فنی ساخت فیلم «بوفالو» اوایل هفته آینده به پایان می‌رسد، توضیح داد: طی روزهای آینده تصحیح رنگ در لابراتوآر صدا و سیما و میکس نهایی فیلم انجام می‌شود و برای تهیه دی‌سی پی اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به نوع فیلمبرداری گفت: «بوفالو» جزو آخرین فیلم‌ها در سینمای ایران است که به صورت 35 میلیمتری ساخته شده و هنوز با نگاتیو سر و کار داشته است.

سجادی حسینی تاکید کرد: کار با دوربین 35 باعث ایجاد فضای خوب و حس و حالی به معنای کامل سینمایی می شود. امیدوارم اگر بتوانم و اگر نگاتیو قیمت مناسبی داشته باشد، باز هم 35 فیلم بسازم.

فیلم سینمایی «بوفالو» ابتدا با نام «ضدنور» پروانه ساخت گرفت و در نهایت به «بوفالو» تغییر نام داد. تهیه کنندگی این فیلم را همایون اسعدیان برعهده دارد.

کاوه سجادی حسینی سال گذشته با فیلم «شب، بیرون» در بخش «نگاه نو» سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این کارگردان در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با «بوفالو» در بخش سودای سیمرغ با 23 فیلم دیگر رقابت می کند.

این فیلم داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، هومن سیدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب و محمدرضا فتحی در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.

کد خبر 284327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha