سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

گروه اقتصادی: شرکت ارتباطات سیار با پذیرش اعمال هزینه برای پیامک به مقصد نرسیده در طول سال های اخیر اعلام کرد در حال پیاده‌سازی نرم افزار جدیدی بین مراکز اطلاعات پیام کوتاه، سوئیچینگ و صدور‌صورت حساب‌ها است تا برای پیام‌های به مقصد نرسیده هزینه منظور نشود.

بر اساس یک آمار پیامک‌های به مقصد نرسیده از هنگام راه‌اندازی شبکه ارتباطات سیار اپراتور اول دولتی تا‌کنون حدود 10 درصد بوده و بالغ بر 320 میلیارد ریال درآمد نصیب این شرکت کرده است.

از زمان راه‌اندازی خدمات پیامک در کشور یعنی   اول فروردین 82 تا روز 7 مرداد ماه جاری، مشترکان شبکه ارتباطات سیار 22 میلیارد و 331 میلیون و 890 هزار و 709 پیامک ارسال کرده‌‌اندکه این شرکت حدود  3 هزار و 171 میلیارد ریال از آن در آمد کسب کرده است.

در حال حاضر شرکت ارتباطات سیار 142 ریال بابت هر پیامک از مشترکان دریافت می کند که به اعتقاد کارشناسان این میزان کمتر از این مبلغ هزینه دارد.

محمد‌حسین فلاح‌اصغری معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ شرکت ارتباطات سیار به ایسنا گفته است: این برنامه جدید مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و به زودی به اجرا درمی‌آید.

همچنین با اجرای این سیستم مقایسه‌ای، هزینه‌ پیامک پس از رسیدن به مقصد و گزارش تحویل آن برای مشترک محاسبه می‌شود و هزینه‌ پیامک‌هایی که به مقصد نمی‌رسند برای مشترک منظور نمی‌شود.

کد خبر 28467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز