همشهری آنلاین: رییس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای سرپرستان دو وزارتخانه صنایع و معادن و نفت را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در احکامی مهندس علی‌اکبر محرابیان را به سرپرستی وزارت صنایع و معادن و مهندس غلامحسین نوذری را به سرپرستی وزارت نفت منصوب کرد.

رییس‌جمهور همچنین با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه وزرای پیشین صنایع و معادن و نفت، مهندس وزیری هامانه را به عنوان مشاور خود در امور نفت و گاز معرفی کرد.


متن احکام دکتر احمدی نژاد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس علی اکبر محرابیان

به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد ، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم جنابعالی به سمت«سرپرست وزارت صنایع و معادن» منصوب می شوید.

امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیئت وزیران و انجام وظایف قانونی خویش، در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل: عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری

به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم، جنابعالی به سمت «سرپرست وزارت نفت» منصوب می شوید.

امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش، در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل : عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس وزیری هامانه

ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات خالصانه جنابعالی در دوران تصدی مسوولیت وزارت نفت و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به سمت مشاور رییس جمهور در امور نفت و گاز منصوب می نمایم.

امیدوارم با عنایت حق تعالی در انجام وظایف محوله و تداوم خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی موفق و موید باشید.

عزت و سربلندی جنابعالی را از درگاه ذات اقدس الهی مسالت می نمایم.

محمود احمدی نژاد


 بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا طهماسبی

بدینوسیله از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه جنابعالی در دوران تصدی مسوولیت وزارت صنایع و معادن تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم این تلاش‌ها در پیشگاه ذات اقدس باریتعالی مأجور باشد و حضرت‌عالی نیز در تداوم خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی و همراهی با دولت خدمتگزار موفق و موید باشید.

عزت و سعادت جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

محمود احمدی‌نژاد

کد خبر 28748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز