همشهری آنلاین: برنامه مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال به دلیل سفر تیم ملی والیبال به امارات تغییر کرد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اعضای کاروان تیم ملی والیبال ایران برای انجام امور اخذ ویزای سفر به آمریکا باید از 10 تا 13 اسفندماه در دبی باشند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ به همین دلیل برنامه مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال تغییر کرده و به قرار زیر مي‌باشد:

- بازی رفت مرحله نیمه نهایی، یکشنبه 17 اسفند ماه

- بازی برگشت مرحله نیمه نهایی، چهارشنبه 20 اسفند ماه

- مسابقه سوم در صورت نیاز، یکشنبه 24 اسفند ماه

لازم به ذکر است اگر تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی مشخص شد، دیدار رده‌بندی و نهایی یکشنبه 24 اسفند ماه برگزار می‌شود و در غیر این‌صورت روز چهارشنبه 27 اسفندماه دیدار رده‌بندی و نهایی انجام خواهد شد.

همچنین بر اساس برنامه قبلی، مسابقات رده‌بندی و فینال در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی در محل فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی سال 2015 با تیم‌های لهستان، آمریکا و روسیه هم‌گروه است که با توجه به هماهنگی انجام شده با فدراسیون آمریکا مقرر شده که تیم ایران در سه گروه برای اخذ ویزا عازم دوبی شود که با توجه به محدودیت زمان دو گروه در هفته آینده عازم دوبی می‌شوند و یک گروه دیگر نیز پس از پایان مسابقات لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور عازم خواهند شد.

 

کد خبر 288097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha