همشهری‌آنلاین: با راه‌اندازی واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق، «کتاب‌های زرّافه» به زودی وارد بازار نشر می‌شود.

کتاب‌های زرافه

روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق علی‌اکبر زین‌العابدین، مدیر واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق با بیان این مطلب گفت: کتاب‌های زرافه، واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق است که طی دو هفته آینده، نخستین مجموعه کتاب‌های خود را وارد بازار نشر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: کتاب‌های زرافه با برگزاری مراسم رونمایی از 10 کتاب خردسال و کودک در قالب سه مجموعه، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. موضوعات و مفاهیم این سه مجموعه کتاب‌، مهارتی، اقتصادی و اخلاقی است.

زین‌العابدین در خصوص دلایل فعالیت انتشارات سیمای شرق در حوزه‌ی کودک گفت: با وجود فعالیت‌های خوبی که در حوزه‌ی نشر کتاب کودک صورت گرفته، خانواده‌های قرن بیست و یکمی در پیِ یافتن کتاب‌های مؤثر کاربردی و مهارتی برای کودکان و نوجوانانشان هستند. تلاش ما در کتاب‌های زرافه مبنی بر پاسخ به این نیازهای فزاینده‌ است و با تأکید بیشتر بر تولید آثار تالیفی، کتاب‌هایی را در قالب‌های شعر، داستان، بازی، سرگرمی و... عرضه می‌کنیم.

گفتنی است با حضور جمعی از فرهیختگان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، از لوگوی کتاب‌های زرافه که توسط آزاده پاکنژاد طراحی شده، رونمایی شد.

کد خبر 288431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha