همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد با پیروزی ۹۳ بر ۶۸ مقابل شهرداری گرگان، اولین فینالیست لیگ حرفه‌ای نام گرفت.

تیم دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، دانشگاه آزاد که بعد از ظهر یکشنبه هم موفق به شکست تیم گرگانی با نتیجه 96 بر 78 شده بود، با این پیروزی به برتری 4 بر 0 در مجموع رسید و به عنوان اولین تیم راهی فینال شد. دانشگاه آزاد در دو بازی رفت و برگشت مرحله گروهی هم توانسته بود شهرداری گرگان را شکست دهد؛ دو مسابقه ای که طبق قانون نتایج آن در مرحله نیمه نهایی محاسبه شده است.

مهرام هم با پیروزی 70 بر 56 مقابل پتروشیمی در یک قدمی صعود به فینال لیگ قرار گرفت. مهرام روز یکشنبه هم موفق شده بود پتروشیمی را 73 بر 66 شکست دهد و حالا 3 بر 1 از این تیم پیش افتاده است. هر تیمی که زودتر به برد چهارم برسد، فینالیست خواهد شد. بازی پنجم دو تیم ساعت 16 روز پنجشنبه (24 ارديبهشت) در ماهشهر برگزار می‌شود.

مهرام در کوارتر اول به پیروزی 16 بر 11 رسید، اما دو کوارتر بعدی با نتایج 13 بر 12 و 24 بر 17 به سود پتروشیمی تمام شد. درکوارتر چهارم بازی بسیار نزدیک بود و دو تیم 55 بر 55 هم مساوی شدند، اما مهرام بازی را در اختیار گرفت و توانست به پیروزی 70 بر 56 برسد.

تاکوان‌دین بازیکن آمریکایی مهرام مانند روز قبل امتیازآورترین بازیکن میدان بود و 25 امتیاز کسب کرد. حامد حدادی دیگر بازیکن مهرام با 20 امتیاز و 13 ریباند دیگر بازیکن برتر زمین بود.

 

کد خبر 294886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha