همشهری آنلاین: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، قابل توجه و ضروری است.

 سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در دیداری که به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان اداره کل روابط عمومی ارتش داشت، ضمن اشاره به اهمیت روابط عمومی در عصر حاضر، روابط عمومی را آیینه تمام نمای مراکز، سازمان ها و نهادهای مختلف دانست که با اهداف بلندی همچون بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش، روز ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مبارک دانست تا جهادگران این عرصه در جهت توسعه ارتباطات اجتماعی و غنا بخشی معنوی و ارزشی به این حرفه ارزشمند، جایگاه آن را در ایران اسلامی تثبیت کنند.

آل هاشم، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پل ارتباطی بین بازوی توانمند و حساس ارتش و ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی با بر عهده داشتن وظیفه ای خطیر که برخاسته از حساسیت مأموریت ارتش است، ذکر کرد و افزود: روابط عمومی ارتش با رعایت اصول حرفه ای و تلاشی مضاعف، سعی در انعکاس توانمندی های غیور مردان ارتش از طریق رسانه های کشور اعم از رسانه ملی، فضای مجازی و مطبوعات کثیرالانتشار و نیز ایجاد ارتباط بین مردم به عنوان ولی نعمتان نیروهای مسلح و خدمتگزاران ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک مجدد روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه گفت: ان شاء الله شاهد موفقیت بیش از پیش تلاشگران این عرصه در مسیر تحقق اهداف جامعه اسلامی مان باشیم.

 

کد خبر 295319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha