همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: با توجه به گام‌های برداشته شده و برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم تا پایان سال 86 کارمند رسمی در شهرداری وجود نداشته باشد که با مشکل مسکن مواجه باشد.

به گزارش سما، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران که در مراسم بزرگداشت روز کارمند  یادواره شهید رجایی در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: از زحمات یکایک کارکنان شهرداری تهران تشکر می‌کنم و امروز هر کار و فعالیتی که در تهران انجام می‌شود مرهون تلاش‌های کارکنان است.

وی با تأکید بر رسیدگی به وضع معیشتی کارکنان، خاطر نشان کرد: اگر روزی بر من بگذرد و من دغدغه حل مشکلات معیشتی و اداری کارکنان را نداشته باشم آن‌ها نباید از این تقصیر من بگذرند.

قالیباف تأکید کرد: هرگز به این قائل نیستم که در مجموعه‌ای که مدیریت آن را بر عهده دارم دغدغه پول وجود داشته باشد زیرا هر مدیری در درجه اول باید این مشکل را به طور کامل حل کند.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته کارکنان شهرداری مشکلاتی داشتند که بیشترین آن‌ها در حوزه مشکل مسکن بود، گفت: همچنین در تصمیمی که سال گذشته اتخاذ شد مقرر شد که در حوزه درمان هیچیک از کارمندانی که به بیماری صعب العلاج مبتلا می شوند نباید دغدغه تأمین هزینه‌های مالی درمان را داشته باشند.

شهردار تهران در ادامه گفت: در بحث معیشت باید دو چیز را رعایت کرد، یکی اینکه من به عنوان مدیر، عدالت را رعایت کنم و کارکنان، قناعت را، با رعایت این دو اصل مطمئنم که به جایگاه قابل قبولی در حل مشکلات خواهیم رسید.

کد خبر 29866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز