سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۷
۰ نفر

محمود مولایی: تمدید مهلت نقل‌وانتقالات فصل پانزدهم لیگ برتر در شرایطی است که برخی بازیکنان بیرون مانده فرصت دوباره‌ای برای حضور در تیم‌های لیگ برتری پیدا خواهند کرد.

‌ستاره‌های لیگ به کدام تیم می‌روند؟

ديروز بعد از تمديد فصل نقل‌وانتقالات تا روز پنجم مردادماه جواد نكونام نخستين بازيكني بود كه با حضور در سايپا به عضويت يك تيم ليگ برتري درآمد. هافبك اوساسونا كه با پايان يافتن ليگ چهاردهم براي بازگشت به فوتبال ايران ابراز علاقه كرده بود، ابتدا قرار بود به استقلال بازگردد؛ تيمي كه پيش‌تر قرار بود در آن از دنياي بازي فوتبال خداحافظي كند، اما اختلاف با امير قلعه‌نويي اين بازيكن را در اواسط فصل گذشته بار ديگر راهي ليگ اسپانيا كرد. با تغييرات در كادرفني استقلال به‌نظر مي‌رسيد زمينه بازگشت نكونام فراهم شده است. پرويز مظلومي در مصاحبه‌اي اعلام كرد از بين آندرانيك تيموريان و جواد نكونام يكي را مي‌خواهد، تيموريان به ليگ ستارگان قطر رفت و مظلومي هم با نگه داشتن اميد ابراهيمي و جذب روزبه چشمي قيد نكونام را زد. بدين‌ترتيب، نكونام بعد از مذاكره با مسئولان باشگاه سايپا با اين تيم قرارداد يكساله بست تا در شروع فصل 95-94با پيراهن نارنجي به فوتبال خود ادامه دهد.

  • صادقي: امروز به تيم ديگري مي‌روم

تلاش اميرحسين صادقي براي ادامه بازي در استقلال بي‌نتيجه ماند و مدافع با سابقه استقلال ديروز گفت كه فردا (امروز) تيم جديدش را انتخاب خواهد كرد. صادقي مورد توجه سرمربي استقلال قرار نداشت و حتي اين موضوع پيش آمد كه اين بازيكن با حقوق ماهانه 5ميليون تومان به‌عنوان كارمند در باشگاه استقلال فعاليت كند. صادقي در اين رابطه مي‌گويد: «خودم هم از شنيدن اين مطلب تعجب كردم و نمي‌دانم چرا اين صحبت مطرح شده است، البته 5ميليون كه هيچ بنده به آبدارچي‌بودن استقلال هم افتخار مي‌كنم و همين كه آرم اين باشگاه روي قلب ما باشد براي ما كافي است.» با حضور قلعه‌نويي در ملوان احتمال دارد صادقي به اين تيم بپيوندد و احتمال ديگر اين است كه او با صبا قرارداد ببندد.

  • بيك‌زاده تسويه‌حساب مي‌كند

هاشم بيك‌زاده، ملي‌پوش استقلال هم تلاش زيادي كرد تا در اين تيم بماند. اين بازيكن هم در فهرست فصل جديد استقلال قرار ندارد و به اين ترتيب بايد به‌دنبال تيم جديدي باشد. با اين حال، بيك‌زاده هنوز اميدوار است در استقلال بماند. وي تأكيد كرد: «اگر‌امروز‌ با استقلال به توافق نرسم تسويه حساب مي‌كنم و تيم فصل بعدم‌را انتخاب مي‌كنم.» اما محسن كريمي، بازيكن جوان استقلال بار ديگر با اين تيم به توافق رسيد تا همچنان در استقلال بماند.

  • علي‌عسگر جدا مي‌شود

حميد علي‌عسگر، مدافع پرسپوليس كه سال‌ها در اين تيم بازي كرده، در حال حاضر وضعيت پيچيده‌اي دارد. گفته مي‌شود برانكو ايوانكوويچ، سرمربي پرسپوليس موافق ماندن اين بازيكن است، اما علي‌اكبر طاهري، سرپرست اين باشگاه مخالف ادامه همكاري با علي‌عسگر است. بدين‌ترتيب، احتمال دارد مدافع سرخ‌ها با ملوان قرارداد ببندد.

  • توافق پاشنكو با ملوان

امير قلعه‌نويي زماني كه با ملوان قرارداد بست، در فهرست خود 2 دروازه‌بان را قرار داد؛ حامد لك و سرگئي پاشنكو. او از مسئولان باشگاه درخواست كرد با يكي از اين دو دروازه‌بان قرارداد ببندند. پاشنكو فصل قبل براي ملوان بازي مي‌كرد و ديروز نيز خبر رسيد بار ديگر با اين باشگاه به توافق رسيده است. مديران باشگاه ملوان با او كه اكنون در خارج از كشور است مذاكرات مثبتي انجام داده‌اند و نظرش را براي حضور در اين باشگاه جلب كرده‌اند. قرار است پاشنكو به‌زودي به ايران بيايد.

کد خبر 301549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha