همشهری‌آنلاین: آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، دولت آمریکا را مروج نوعی ادعایی از مسیحیت در جهان معرفی کرد که نه پیرو اندیشه های حضرت مسیح (ع) که در صدد تامین منافع صهیونیستهاست.

به گزارش ایرنا، امامی کاشانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران افزود: براساس این تفکر ، یهودیان باید همه در فلسطین جمع شوند و انقلابی برپا شود و دو سوم یهودیان در فلسطین کشته شوند و بقیه باقی بمانند و مسیح ظهور کنند.
وی خاطر نشان کرد: آنها می‌خواهند همه یهودیان و صهیونیست‌ها را در اسرائیل جمع کنند که به طور قطع این اقدام ریشه سیاسی و شیطانی دارد اما این مساله در قالب و پوشش ظهور مسیح مطرح می‌شود.
خطیب جمعه این هفته تهران، جرج بوش رییس جمهوری فعلی آمریکا را نیز پرچمدار همین تفکر معرفی کرد و گفت: این فرد آنقدر در آمریکا منفور شده است که این تفکر به طور کلی ضعیف شده و طرفدار چندانی ندارد.

امام جمعه موقت تهران افزود: آنها مبادلات شیطانی با صهیونیست‌ها دارند ، اما این چنین تفکری که در دنیای غرب به وجود آمده امروز بسیار ضعیف شده است.

وی تاکید کرد: همین تفکر است که امروز ایران و اسلام را مورد هدف قرار داده است و گاهی علیه پیامبر اسلام (ص)، جهان تشیع و ملت ایران اقداماتی را انجام می‌دهد.

امامی کاشانی تصریح کرد: آنها می‌دانند نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی عدالت طلب است و ایران به قدرتی جهانی و الهی تبدیل شده است.

خطیب جمعه‌این هفته تهران با ذکر حدیثی از پیامبر (ص) مبنی برسفارش به اهل مسیحیت و سفارش به آنان برای رهایی از مشکلاتی که در آخرالزمان گرفتار آن می‌شوند، گفت: آمریکا و اروپا امروز در منجلاب زندگی می‌کنند.در جامعه‌ای که خانواده ارزش ندارد و مروت، صفا، وفا، محبت، با هم بودن و توجه به معنویات برای آنها رنگی ندارد.

وی خطاب به دنیای غربگفت: جوانان شما درآخر زمان آنچنان زندگی نگران کننده‌ای دارند که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. رسول اکرم (ص) چهارده قرن قبل به مسیحیان این مساله را گوشزد کرده و به تمام دنیا مساله انتظار را مطرح می‌کنند.

امامی کاشانی تصریح کرد: دولت‌های غربی در فساد بسر می‌برند اما ملت‌ها به‌انتظار اعتقاد دارند و اسلام مساله انتظار را به همه‌ادیان سرایت می‌دهد.

وی تاکید کرد:بشارت پیامبرگرامی اسلام (ص) به جوانان همه‌ادیان ،گرویدن به دین و دور شدن از مفاسدی است که همه را خسته کرده است.

امام جمعه‌موقت تهران با اشاره به اینکه‌شکوفایی عدالت وحقیقت در ایران از دریچه ولایت بوده است، گفت: عدالت به طور قطع با ولایت برپا می‌شود و غضب و کرم خداوند نیز بر اساس ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و شهدا در کنار پرچم ولایت ایستادند و از آن حمایت کردند و اکنون هم همان ولایت جاری است که در وجود مقام معظم رهبری تبلور می‌کند.

امامی کاشانی تصریح کرد: عدالت درجمهوری اسلامی ایران مستقراست و قانون اساسی، دولت، مجلس و شورای نگهبان بر همین اساس حرکت می‌کنند. از روز اول نیز که دولت جمهوری اسلامی ایران کار را به دست گرفت همین شیوه را داشت و شهیدان رجایی و باهنر در توجه به عدالت برای همه نمونه بودند.

وی با تاکید بر اینکه دولت نهم نیز بر اساس عدالت و ولایت و اصولگرایی و بر پایه دین حرکت می‌کند، گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تقارن هفته دولت با نیمه شعبان از برکتی عظیم برخوردار است زیرا دولت نهم نیز بر اصول و ارزش‌های انقلاب تکیه دارد.

امام کاشانی تصریح کرد: هر چه عدالت بیشتر در جامعه گسترده شود، دولت مورد مدد خداوند قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران نیز امام عصر (عج) را نقطه اعتدال اسماء جمال و جلال خداوند معرفی کرد و گفت: ما هم که پیرو امام عصر (عج) هستیم باید در کارها، زبان و دیگراعمال خود اعتدال داشته باشیم.

کد خبر 30195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز