همشهری آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ‌ایران گفت: نظام سلطه همه حیثیت سیاسی، توان تبلیغی، قدرت دیپلماسی، ابزار رسانه‌ای و ساختارهای بین المللی خود را برای جلوگیری از پیروزی ملت ایران بکار گرفته است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد روز یکشنبه 11 شهریور در جمع فعالان اتحادیه جامعه‌اسلامی دانشجویان در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد:اهمیت موفقیت و پیروزی ملت ایران در عرصه هسته‌ای این است که با موفقیت ملت ایران سیطره نظام سلطه بر جهان شکسته خواهد شد و این پیروزی تلاش‌های طولانی مدت آنان علیه ملت ایران را نقش برآب خواهد کرد.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دشمنان و بدخواهان ملت ایران در مقابل ایستادگی و تلاش ما کاری از پیش نخواهند برد ، افزود : آنها مانده‌اند با قطعنامه‌هایی که خلاف قانون علیه ایران صادر کرده‌اند و هیچ نتیجه‌ای نیز برای آنان نداشته‌است ، چه کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: ما در موضوع هسته‌ای علاوه‌برفشارهایی که از خارج متحمل می‌شدیم، از برخی عناصر داخلی که فکر می‌کنند بیشتراز دیگران می‌فهمند نیز تحت فشار بودیم و این افراد کسانی بودند که مدام دم از سازش و کوتاه آمدن درمقابل زورگویان می‌زدند.

رییس جمهوری ادامه داد: این افراد که تعدادآنها کم هم نبود در سفرهای خارجی خود با مقامات این کشورها گفت‌و گو و آنها را به‌فشار بیشتر علیه ملت ایران ترغیب می‌کردند.

احمدی نژاد با تاکید براینکه اگر درموضوع هسته‌ای ذره‌ای کوتاه‌می آمدیم امروز دیگر هیچ چیز از انقلاب و استقلال ملت باقی نمانده بود، افزود: گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که با مقاومت ملت ایران و تدبیر مقامات آژانس ارائه شده، به‌نفع ملت ایران است و از نظر ما موضوع هسته‌ای تمام شده است.

رییس جمهوری خطاب به دشمنان ملت ایران گفت : به شما نصیحت می‌کنم که دست از اقدامات اشتباه خود بردارید و از بداخلاقی‌وتوهین نسبت به ملت ایران و دیگرملتهای آزاد دنیا دست‌بردارید و اجازه دهید که آژانس بعنوان یک نهاد فنی و تخصصی کار خود را انجام دهد.

احمدی نژاد همچنین خاطرنشان کرد : امروز ملت ایران دارای دانش هسته‌ای است و ما آمادگی داریم که بانظارت آژانس این دانش را در اختیار همه اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دهیم تا در راه صلح و رفاه هم ملتهای جهان مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 30378

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز