شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو پلاتو و سالن «سایه» مجموعه‌ی تئاترشهر با پایان تعمیرات در اختیار گروه‌های تئاتری قرار گرفته‌اند.

سالن تئاتر شهر

به گزارش ایسنا، با به پایان رسیدن اقدامات عمرانی در بخشی از مجموعه تئاترشهر، دو پلاتو و سالن سایه برای تمرین نمایش‌ آماده شده و تعدای از اهالی تئاتر این روزها مشغول تمرین کار خود در آن‌ها هستند.

البته نصب تجهیزات نوری در این بخش‌ها باقی مانده که طبق اعلام فرشید مصدق (نماینده تام‌الاختیار تئاترشهر ومعاونت هنری در بازسازی) در گفت‌و‌گویی کوتاه با ایسنا، تجهیزات نوری این مجموعه حدود دو هفته‌ای است از فرانسه رسیده و فردا شب به جلوی تئاترشهر می‌رسد تا پس از آن بار، تخلیه و در در دو سه روز آینده نصب آن‌ها انجام شود.

استفاده از پلاتوها و سالن سایه‌ی تئاترشهر در حالی صورت گرفته است که طبق برخی‌ زمان‌بندی‌هایی که اعلام شده بود قرار بود تا آخر تیرماه این اتفاق بیفتد.

با این حال پریسا مقتدی، مدیر تئاتر شهر هم مدتی قبل به ایسنا گفته بود، «جای تأسف است که اگر سالن «سایه» را بهره‌برداری کنیم باز هم بدون صندلی‌های جدید از آن استفاده خواهد شد.» چرا که گویا خریداری و ارسال آن‌ها هنوز انجام نشده و آن‌طور که از شواهد برمی‌آید این وضعیت همچنان ادامه دارد و «سایه» با صندلی‌های دیگری پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود.

کد خبر 303988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha