یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

ورود گوسفندان مرد روستایی به زمین‌های مرد کشاورز، درگیری خونینی را رقم زد که به قتل یکی و دستگیری دیگری انجامید.

اين حادثه ظهر شنبه در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان قهاوند در استان همدان رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه يكي از اهالي روستا در حال چراي گوسفندان در نزديكي روستاي همسايه‌ بود كه گوسفندان وارد زمين‌هاي مرد كشاورز شدند. مرد كشاورز كه عصباني شده بود، شروع به سروصدا كرد و همين مسئله باعث مشاجره او و صاحب گوسفندها شد و طولي نكشيد كه بين آنها درگيري رخ داد.

هرچند صاحب گوسفندان مردي قوي‌هيكل بود اما در جريان اين درگيري جوان كشاورز با چاقويي كه در جيبش داشت ضربه‌اي به پاي او زد و وقتي وي غرق در خون روي زمين افتاد، از آنجا فرار كرد. شدت خونريزي جوان روستايي آنقدر زياد بود كه او از حال رفت اما پيش از آن توانست با خانواده‌اش تماس بگيرد و از ماجراي درگيري خود و مرد كشاورز بگويد.

به‌دنبال تماس او، اعضاي خانواده‌اش سراسيمه به محل حادثه رفتند و او را كه از حال رفته بود به بيمارستان منتقل كردند اما او جانش را از دست داد. به‌دنبال اين حادثه، پليس در جريان قرار گرفت و تيمي از مأموران تحقيقات براي دستگيري قاتل را شروع كردند. از آنجا كه مقتول پيش از مرگ، نام قاتل را به زبان آورده بود، مأموران شروع به جست‌وجو در روستا كردند تا اينكه متوجه شدند اين مرد در خانه يكي از بستگانش مخفي شده است. آنها با محاصره اين خانه، قاتل را دستگير كردند و او در بازجويي‌ها به قتل صاحب گوسفندان اعتراف كرد. به‌گفته سرهنگ زارعي، رئيس پليس آگاهي استان همدان، متهم پس از بازسازي صحنه جنايت با قرار قانوني راهي بازداشتگاه شد.

کد خبر 307138

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha