همشهری آنلاین: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: به دنبال بارش باران شنبه (۲۵ مهر) در آزادراه قزوین-کرج واقع در محدوده این استان چهار سانحه رانندگی به وقوع پیوست که در جریان آنها ۷۰ نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.

هلال احمر نجات

حکمت الله هاشمی در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در نخستین حادثه که ساعت 11و 13دقیقه امروز (يكشنبه 26 مهر) اتفاق افتاد یک دستگاه اتوبوس مسافربری، دو دستگاه خاور، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کردند و در اثر آن 28 تن مصدوم و دو نفر کشته شدند.

وی اضافه کرد: در دومین حادثه در این مسیر که ساعت 12 و 5 دقیقه بوقوع پیوست، واژگونی یک دستگاه اتوبوس 30 مصدوم به جا گذاشت که شش تن از آنها توسط ماموران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول اضافه کرد: در حادثه سوم که 12 و 10 دقیقه رخ داد، یک دستگاه تریلی با خودروی سواری ال 90 برخورد کرد که این سانحه دو مصدوم داشت و هر دو توسط ماموران هلال احمر عازم مراکز درمانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: در حادثه چهارم نیز که ساعت 18 و 33 دقیقه رخ داد، 20 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که در اثر آن 10 تن مصدوم شدند.

وی ادامه داد: با همکاری نیروهای هلال احمر و اورژانس، 9 تن از مصدومان این حوادث به صورت سرپایی مداوا و یک نفر نیز عازم مراکز درمانی شد.

کد خبر 310840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha