دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور گفت: ششم آبان ماه حوزه علمیه برادران ملایر، میزبان هجدهمین شهید گمنام این شهرستان خواهد بود.

شهید گمنام

به گزارش ایسنا،‌ "محمدجواد زمردیان" در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدای گمنام ملایر، ‌افزود: در سطح استان همدان تاکنون 130 شهید گمنام خاک سپاری شده که از این تعداد 17 شهید متعلق به شهرستان ملایر است.

وی اظهار کرد: این شهدا در جوکار، اسلام‌آباد، دانشگاه‌های آزاد اسلامی‌ و ملی،‌ بام ملایر و ‌میدان امامزاده عبدالله(ع) تشییع و تدفین شده‌اند.

زمردیان ادامه داد: چهارشنبه،ششم آبان ماه نیز هجدهمین شهید گمنام شهرستان در هفتمین نقطه از دیار ولایتمدار ملایر و در حوزه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) به خاک سپرده می‌شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور با اشاره به اینکه حوزه علمیه برادران ملایر،‌ پنجمین حوزه علمیه کشور است که میزبان شهید گمنام می‌شود، یادآورشد:‌این شهید در زمان شهادتش ‌16 ساله بوده ‌و متعلق به عملیات بدر در سال 1363 است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تاکنون 39 تقاضا از سطح استان همدان مبنی بر خاکسپاری شهدای گمنام به دستمان رسیده که از این تعداد 6 تقاضا متعلق به شهرهای سامن و ازندریان و حوزه علمیه خواهران ملایر است که در دست بررسی است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور گفت: مقرر شده 6 شهید گمنام سه سنبه پنجم آبان ماه از اراک وارد ملایر شوند و مراسم شب وداع با شهدا در دانشگاه ملی ملایر برگزار شود.

کد خبر 311631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha