همشهری آنلاین: همزمان در سراسر کشور هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی روز سه‌شنبه ۵ آبان در مدارس شهرستان ری برگزار شد.

انتخابات شورای دانش‌آموزی

به گزارش همشهري آنلاين مراسم انتخابات شورای دانش آموزی به صورت نمادين در دبستان حکمت شهرستان ري برگزار شد.

به گفته مدير دبستان حکمت، در این دوره از انتخابات 36 دانش آموز برای راهیابی به شورا داوطلب شده بودند که پس از برگزاری انتخابات با حضور 388 دانش آموز مدرسه، 11 نفر از داوطلبان با کسب بیشترین آراء به شورای دانش آموزی مدرسه راه یافتند.

ایازی مدیر دبستان حکمت؛ شور دانش آموزان را در انتخابات شورای مدرسه ، فرصت مغتنمی برای تمرین دانش آموزان جهت حضور در انتخابات بزرگتر جامعه و تفهیم واژه دموکراسی دانست و گفت: شورای دانش آموزی از ارکان موثر مدرسه و زمینه ساز حضور مسئولیت پذیری در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی، مسئولیت پذیری، مشورت، تصمیم گیری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در دانش آموزان از اهم اهداف انتخابات شورای دانش‌آموزی برشمرد و به چند نكات مهم و قابل توجه در جريان تبليغات و انتخابات اشاره كرد.

١- حضور پرشور و فعاليت دانش‌آموزان در انتخابات، تبليغات و معرفي خود بصورت معقول و در قالب ضوابط و مقررات و ممانعت آنان از دادن شعارها و وعده هاي غير ممكن.

٢- خلاقيت و نو‌اورري و پختگي دانش‌آموزان در نوع تبليغات و استفاده از حداقل امكانات در تبليغات مانند درست كردن پوستر انتخاباتي.

٣- ارائه تبليغات بصورت كارت ويزيت.

٤- ائتلاف دانش‌آموزان و همبستگي بين آنها از نكات قابل توجه دانش‌آموزان بود كه براي كانديد شدن با هم رقابت كردند.

کد خبر 311915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha