زن و مرد شیشه‌ای برای فرار از شیطنت‌های دختربچه ۳ ساله‌شان، راه هولناکی را انتخاب کردند.

 آنها به دختربچه شيشه خوراندند تا ساكت شود غافل از اينكه باعث مرگ او خواهند شد.چند روز پيش به مأموران پليس پيشواي ورامين خبر رسيد كه دختربچه‌اي 3ساله پس از انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده و مرگ او مشكوك به‌نظر مي‌رسيد. با حضور مأموران در بيمارستان مشخص شد كه پيكر بي‌جان دختربچه توسط پدر و مادرش به بيمارستان منتقل شده و وقتي آنها از مرگ او باخبر شده‌اند، از آنجا گريخته‌اند.

در ادامه و با توجه به‌وجود آثار كبودي، ضرب و جرح و شكستگي استخوان‌ها، اين فرضيه كه دختربچه از سوي والدينش به قتل رسيده باشد قوت گرفت و دستور بازداشت آنها صادر شد. وقتي مشخص شد كه اين زن و مرد اعتياد شديدي به مخدر شيشه دارند، فرضيه جنايت قوت گرفت و جست‌وجو براي دستگيري آنها ادامه يافت تا اينكه در نهايت سرنخ‌هايي از آنها در يكي از شهرهاي مرزي به‌دست آمد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين زوج پس از اطلاع از مرگ دخترشان از ورامين گريخته و راهي شهر مرزي شده‌اند كه تيمي از كارآگاهان با دريافت نيابت قضايي راهي آنجا شدند و با شناسايي مخفيگاه متهمان، هر دوي آنها را دستگير كردند. اين زوج كه سابقه‌ كيفري نيز دارند پس از انتقال به مقر پليس شرق استان تهران به قتل كودكشان اعتراف كردند و گفتند: از آنجا كه دخترمان مدام شيطنت مي‌كرد و حتي تنبيه او هم فايده‌اي نداشت، به او مقداري شيشه و قرص روانگردان خورانديم تا بخوابد اما برعكس او تشنج كرد و در نهايت متوجه شديم كه ديگر نفس نمي‌كشد براي همين او را به بيمارستان منتقل كرديم اما ديگر دير شده بود.

کد خبر 315696

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha