معلمی که از او به‌عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس در خرم‌آباد یاد می‌شود به‌دنبال اختلاف با یکی از اقوامش به ضرب چاقو به قتل رسید.

حوادث قتل

اين جنايت صبح پنجشنبه در خرم‌آباد اتفاق افتاد و در جريان آن هوشيار ملكي طولابي، از معلمان آموزش و پرورش خرم‌آباد به ضرب چاقو به قتل رسيد. اين جنايت حاشيه‌هاي زيادي به همراه داشت و برخي منابع خبري اعلام كردند وي قصد داشت كانديداي انتخابات مجلس شود. با اين حال پليس اعلام كرده جنايت ارتباطي به كانديداتوري احتمالي مقتول ندارد و انگيزه آن كاملا شخصي است. اما واقعيت اين جنايت چه بود؟

سرهنگ رضا شيروژن، معاون اجتماعي نيروي انتظامي لرستان به همشهري گفت: ماجرا از اين قرار بود كه اين معلم با يكي از اقوامش دچار اختلاف شده بود كه ساعت 8صبح پنجشنبه براي حل اين مشكل به خانه او رفت. هنوز زمان زيادي از ورود وي به آنجا نگذشته بود كه همسايه‌ها با شنيدن سر و صدا بيرون آمدند. گويا معلم با صاحبخانه درگير شده بود و در اين ميان صاحبخانه با چاقو ضربه‌اي به معلم زد و او را مجروح كرد.

در ادامه معلم كه مجروح شده بود از آنجا بيرون آمد اما شدت خونريزي‌اش به حدي بود كه چند متر آن طرف‌تر روي زمين افتاد و جان باخت. وي ادامه داد: به‌دنبال اين حادثه پليس وارد عمل شد و درحالي‌كه قاتل فراري شده بود مأموران همسر وي را كه با شوهرش همدستي كرده بود به‌عنوان متهم دستگير كردند و تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري ادامه دارد. سرهنگ شيروژن درباره اينكه مقتول كانديداي نمايندگي مجلس بوده است، گفت: اين موضوع ربطي به كانديداتوري ايشان ندارد و اصلا هنوز كانديداهاي نمايندگي مشخص نشده‌اند كه مقتول بخواهد يكي از آنها باشد.

کد خبر 318492

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha