تحقیقات پلیس برای رازگشایی از مرگ جوان ٣١ ساله‌ در دره فرحزاد در حالی آغاز شده که آثارشلیک گلوله روی سر او حاکی از وقوع یک جنایت است.

عصر پنجشنبه مسئولان بيمارستاني در پايتخت با قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز جوان ٣١ ساله‌اي دادند. با دستور قاضي، تيمي از كارآگاهان جنايي تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه روز ششم دي ماه، پيكر نيمه جان قرباني در دره فرحزاد پيدا شده و آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد هنگام عبور از كوه‌هاي اطراف به داخل دره سقوط كرده بود.

همان روز وي براي مداوا به بيمارستان انتقال يافت كه با وجود تلاش پزشكان عصر پنجشنبه ١٠ دي‌ماه به كام مرگ رفت. از آنجا كه مرگ وي مشكوك به‌نظر مي‌رسيد قاضي دستور انتقال جسد وي به پزشكي قانوني را صادر كرد تا علت مرگ وي مشخص شود. ساعتي بعد پزشكي قانوني با قاضي جنايي تماس گرفت و اعلام كرد كه مرگ پسرجوان به‌دليل سقوط نبوده بلكه اثر شليك يك گلوله در سرش ديده شده است و اين يعني او به قتل رسيده است.

در چنين شرايطي قاضي دستور تحقيقات بيشتر در اين زمينه را صادر كرد. در بررسي‌ها مشخص شد چند روز پيش از مرگ پسر جوان طرح جمع‌آوري معتادان در دره فرحزاد در حال انجام بوده است و اين احتمال وجود دارد كه او هنگام فرار از دست پليس هدف اصابت گلوله قرار گرفته است. فرضيه دوم اين است كه او احتمالا در جاي ديگري كشته شده و پس از آن در دره رها شده است. هم‌اكنون تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كرده‌اند تا معماي مرگ موموز اين جوان را فاش كنند.

کد خبر 320041

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha