چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

توزیع و فروش برنج‌های آلوده و تاریخ مصرف گذشته بین مردم، واکنش وزیرجهادکشاورزی، مجلس و شرکت بازرگانی دولتی را به‌دنبال داشته است.

علي ايرانپور عضو كميسيون كشاورزي مجلس درحالي از كشيده‌شدن پرونده توزيع برنج‌هاي فاسد به مجلس و تذكر به دولت و وزارتخانه‌هاي جهادكشاورزي و بهداشت و درمان خبر داده بود كه ديروز وزير جهادكشاورزي جلوگيري از فساد كالاهاي ذخيره‌سازي‌ شده را وظيفه شركت بازرگاني دولتي قلمداد و اعلام كرد كه مديريت كالاهاي ذخيره شده يكي‌از فعاليت‌هاي مهم اين شركت است وبايد فروش و جايگزين كردن كالاهاي استراتژيك ذخيره شده براي نياز مصرفي مردم با برنامه‌ريزي دقيق انجام تا جلوي فساد كالاهاي ذخيره‌سازي‌ گرفته شود.

محمود حجتي افزود: اين موضوع با فروش بموقع، خارج كردن كالاها از انبارها و جايگزيني كالاهاي جديد عملياتي مي‌شود. همچنين خريد كالاهاي اساسي توسط شركت بازرگاني دولتي ايران بايد در بهترين زمان يعني با كمترين هزينه، قيمت تمام‌شده، رعايت صرفه و صلاح كشور انجام و اصول محاسبه سود و زيان رياضي انجام شود.

اين در حالي است كه معاون وزير جهادكشاورزي و مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران نيز برخي خبرها در مورد عرضه برنج‌هاي دولتي تاريخ مصرف گذشته در بازار مصرف را تكذيب و اعلام كرد كه برنج عرضه شده به بازار سالم است و تا پايان امسال مهلت مصرف دارد.علي قنبري افزود: همه ساله شركت بازرگاني دولتي ايران برنج جديد خريداري شده را جايگزين برنج ذخيرسازي شده سال گذشته كرده و برنج‌هاي كهنه كه هنوز تاريخ مصرف دارند، روانه بازار مي‌شود.

کد خبر 319175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha