شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از سه‌شنبه ۲۹دی آغاز می‌شود و تا آخرین دقیقه آخرین روز نخستین‌ماه فصل زمستان ادامه می‌یابد.

فجر ۳۴

به گزارش همشهري، علاقه‌مندان فيلم و سينما مي‌توانند از ساعت 12روز سه‌شنبه به نشاني fajrticket.ir مراجعه و بليت‌هاي مورد نياز خود را تهيه كنند. روند پيش‌فروش بليت‌هاي مردمي فيلم فجر تا ساعت 24چهارشنبه 30دي ادامه خواهد داشت و زمان تحويل گرفتن بليت‌هاي درخواستي هم روزهاي 4و 5بهمن در پرديس سينمايي ملت با ارائه كارت ملي و كد پيگيري سامانه ثبت نام اعلام شده است. جدول رسمي جشنواره سي و چهارم شامل فيلم‌هاي حاضر در بخش‌هاي سوداي سيمرغ (مسابقه سينماي ايران)، نگاه نو (مسابقه فيلم‌هاي اول)، هنر و تجربه و مستند، نوبت‌هاي نمايش و سينماهاي نمايش‌دهنده همزمان با آغاز پيش‌فروش روي سايت جشنواره به نشاني fajrfilmfestival.ir و سايت فروش بليت قرار مي‌گيرد و كاربران بايد با انتخاب نوبت نمايش و سينماي مورد نظر، براي پيش‌خريد اقدام كنند.

هر چند احتمال تغيير جدول تا لحظه آخر وجود دارد. در دوره‌هاي گذشته دريافت بليت صرفا با حضور در محل سينماي اعلام‌شده ممكن بود اما امسال مي‌توان بليت‌هاي پيش‌خريد را با علامت زدن گزينه «ارسال با پيك» و اعلام زمان و نشاني دقيق در محل مورد نظر در محدوده شهر تهران دريافت كرد. هر نفر با كد ملي فقط يك‌بار مي‌تواند خريد كند و فقط 2انتخاب و در مجموع 4مجموعه بليت بخرد. قيمت يك مجموعه بليت 11قطعه‌اي در سينماهاي آزادي، كورش، جوان، زندگي، فرهنگ، چارسو، اريكه ايرانيان، ماندانا و موزه سينما 88هزار تومان و قيمت دانشجويي (با ارائه كارت دانشجويي معتبر) 77هزار تومان است. براي فروش بليت در گيشه اين سينماها هم قيمت 10هزار تومان درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان براي خريدن بليت 11قطعه‌اي در سينماهاي راگا، كيان و پرشين كرج بايد 66هزار تومان بپردازند و قيمت هر مجموعه 11تايي در پرديس ملت كاخ مردمي جشنواره 200هزار تومان است. اين قيمت با درنظر گرفتن پهن شدن فرش قرمز با حضور هنرمندان و پذيرايي است و براي پرديس ملت كارت ويژه صادر مي‌شود.

کد خبر 321792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha