رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور به مصاحبه رئیس سازمان بازرسی کل کشور با همشهری درخصوص پرونده آلودگی هوا واکنش نشان داد.

 معصومه ابتكار در گفت‌وگو‌ با همشهري بااشاره به اينكه از ورود سازمان بازرسي كل كشور و گزارش اين سازمان درخصوص نقش دستگاه‌هاي مختلف در موضوع آلودگي هوا استقبال مي‌كنيم، گفت:گزارش‌هاي كامل خود را درباره اقداماتي كه دولت در اين خصوص انجام داده است را هم در جلسه خاص اين موضوع در دي‌ماه ارائه كرديم و هم براي مراجع نظارتي كشور گزارش عملكرد و پيشرفت‌ها و دلايل آلودگي هوا و برنامه‌ها را ارائه كرديم. حتي گفته‌ايم كه در جاهايي كه كاستي و كمبود وجود داشته، چطور با موضوع برخورد كرده و تذكر داده‌‌ايم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه سهم سازمان حفاظت محيط‌زيست در اين گزارش چقدر بوده، گفت: سهم و عملكرد دستگاه‌ها متناسب با ميزان مسئوليت‌ها و تعهداتشان در كاهش آلودگي هوا و طبعا متناسب با اعتباراتي است كه در اختيار آنها قرار گرفته است.

  • آلودگي هوا تا آخر بهمن در آسمان مي‌ماند

در پي ثبت 5روز متوالي هواي سالم در آسمان در تهران، از امروز روند افزايش آلودگي هوا با حاكميت جو پايدار در آسمان شهر آغاز مي‌شود. آنگونه كه نقشه‌هاي پيش‌بيني‌ بلندمدت سازمان هواشناسي نشان مي‌دهد، از امروز تا پايان‌ماه بهمن هيچ‌گونه بارشي در تهران رخ نمي‌دهد.

کد خبر 324849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha