به گزارش مارکتینگنیوز، در این کارگاه آموزشی پرویز درگی و دکتر نصرتآبادی در ابتدا به معرفی علم نورومارکتینگ پرداختند و چگونگی عملکرد مغز را به طور خلاصه برای حاضرین شرح دادند.
در ادامه امواج مغزی یکی از شرکتکنندگان به هنگام مشاهدهی یک تیزر تبلیغاتی با شیوهی EEG (electroencephalography) مورد بررسی قرار گرفت. در این آزمایش، سرپوش EEG روی سر فرد مورد نظر قرار گرفت و سه متغیر اصلی توجه، حافظه و هیجان در هر لحظه از تماشای یک تبلیغ سیثانیهای مورد آزمایش قرار گرفت.
در پایان پرویز درگی و دکتر نصرتآبادی به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.
علاقهمندان میتوانند برای مشاهده ی تصاویر و فیلم های مربوط به این کارگاه آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام معلم بازاریابی مراجعه کنند.
نظر شما