همشهری آنلاین: چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو (جام خلیج فارس) در بخش مردان با قهرمانی تیم شهرداری ورامین به اتمام رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته هشتم و نهم (هفته پاياني) و دو مبارزه معوقه از هفته ششم و هفتم مرحله برگشت چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندوي كشور كه از صبح روز پنجشنبه (20 اسفند) در خانه تکواندو آغاز شده بود، با انجام 10 مبارزه به پایان رسید و تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

بر این اساس تیم شهرداری ورامین با 14 برد، 1 تساوی و 1 باخت و کسب 43 امتیاز برای سومین سال متوالی توانست با هدایت پیام خانلرخانی کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم دانشگاه آزاد با هدایت سیدنعمت خلیفه با 13 برد، 2 تساوی و 1 باخت و کسب 41 امتیاز همچون سال گذشته بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم پاس قوامین با هدایت جواد فریدونی با 10 پیروزی، 2 تساوی و 4 باخت و کسب 32 امتیاز سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

تیم یاسین پیشروي قم با 26 امتیاز چهارم شد، تیم شهدای ساری با 22 امتیاز و تفاضل 6 عنوان پنجم را کسب کرد و تیم لوازم خانگی کن با 22 امتیاز و تفاضل 2 جایگاه ششم جدول رده‌بندی را از آن خود کرد.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان (14 امتیاز)، هیات تکواندوي استان قزوین (6 امتیاز) و تیم سونیا (3 امتیاز) هفتم تا نهم شدند.

*** برترین های این دوره از مسابقات:

بهترین مربی: پیام خانلرخانی از شهرداری ورامین

بهترین بازیکن: سروش احمدی از شهدای ساری

بهترین سرپرست: سیدرضا ایمان‌زاده از دانشگاه آزاد

بهترین داور: حافظ ئمهدوی از تهران

تیم اخلاق: تیم سونیا

 

کد خبر 327993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha