همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در آخرین روز سال و آستانه عید نوروز ترافیک در جاده‌های این استان به ویژه ورودی‌های شمال و غرب آن پرحجم است.

 ترافیک پرحجم در جاده های خراسان رضوی

به گزارش ایرنا، سرهنگ هادی امیدوار روز شنبه ایرنا افزود: حجم ترافیک در راههای خروجی خراسان رضوی در مقایسه با ورودیها کمتر است.

وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در جاده های ورودی به مشهد به ویژه از سمت چناران در شمال و فریمان در جنوب این کلانشهر نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی همچنین با اشاره به وجود مه صبحگاهی در نقاط مرتفع استان گفت: مه در حال برطرف شدن لذا همه جاده های ارتباطی استان باز و رفت و آمد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی افزود: بر اساس گزارشهای رسیده در هیچیک از جاده های خراسان رضوی بارش برف یا باران وجود ندارد بنابراین جاده خشک و ایمن است.

سرهنگ امیدوار از رانندگانی که قصد عبور از جاده های خراسان را دارند خواست پیش از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا شماره تلفن 33411000-051 از آخرین وضعیت مسیر آگاه شوند.

20 هزار و 483 کیلومتر راه در خراسان رضوی وجود دارد که شش هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است.

51 گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر و 136 مقطع کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر در این راهها نیز وجود دارد.

کد خبر 328545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha