همشهری آنلاین: شصت و دومین دربی پرسپولیس و استقلال یک روز دیرتر از آنچه اعلام شده بود برگزار خواد شد: یکشنبه بیست و دوم مهرماه.

به گزارش خبرگزاری مهر در پی نشست سه‌شنبه 10 مهر شورای تامین استانداری استان تهران تصمیم بر آن گرفته شد که دربی شصت و سوم تهران روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال مخالفت شورای تامین استان تهران با همزمانی دیدار استقلال - پرسپولیس با عید سعید فطر، این شورا سهشنبه با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه استقلال و پرسپولیس در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داد که درپایان مقرر شد شصت و سومین دربی شهر تهران یک روز پس از عید سعید فطر برگزار شود.

بدین ترتیب دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ساعت 15:30 روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار هم خواهند رفت.

نشست شورای تامین استان تهران با حضور مسئولان استانداری تهران، نمایندگان نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی استان تهران ، شرکت واحد اتوبوسرانی، اورژانس تهران، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ( هاشم ساعدی و محمود خوردبین)، رئیس و دبیر سازمان لیگ برتر در محل استانداری استان تهران برگزار شد.

کد خبر 32993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز