همشهری آنلاین: نمایندگان استان فارس در هر دو بخش مردان و زنان جام قهرمانی مسابقات برترین های دارت کشور را به خانه بردند.

Dart

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سومین دوره مسابقات جام برترین‌های دارت کشور در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران و با حضور 64 بازیکن در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش آقایان رحیم هاشمی شیرازی از استان فارس که پیش از این نیز توانسته بود قهرمان لیگ برتر کشور در سال گذشته شود، در یک مسابقه زیبا حسین اعرابی، بازیکن قدرتمند اصفهانی را با نتیجه 7 بر 5 شکست داده و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

داریوش خورشیدی از استان فارس و مختار بهشتی از استان یزد به طور مشترک بر سکوی سوم تکیه زدند. مختار بهشتی با راه‌یابی به جمع 4 نفر برتر این مسابقات توانست خود را به اردوی انتخابی تیم ملی در سال جاری برساند.

در بخش بانوان نیز ساناز برمشوری از استان فارس توانست ساجده احمدی، بازیکن قدرتمند گلستانی و مدافع عنوان قهرمانی اولین و دومین دوره جام برترین‌ها را با نتیجه 6 بر 3 شکست داده و بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

مهتاب صادقی از استان کهگیلویه و بویراحمد و مدینه ملک‌حسینی از استان گلستان به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند و با راه‌یابی به جمع 4 نفر برتر این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

کد خبر 331014

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha