همشهری آنلاین: سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد که هنوز ریالی از اعتبار در نظر گرفته شده برای بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، تخصیص پیدا نکرده است.

نمایش

به گزارش مهر؛ مسعود معمار درباره وضعیت بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و زمان شروع تعمیرات در سال جاری گفت: ما همچنان منتظر تخصیص اعتبار بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر هستیم ولی هنوز ریالی از ابتدای سال در این خصوص به ما پرداخت نشده است. اولین پولی که به دست‌مان برسد وارد بازسازی سالن اصلی می‌شویم، البته اعتبار در نظر گرفته شده برای بازسازی سالن اصلی بد نیست بلکه سازمان مدیریت بسته به موجودی خزانه این اعتبار را تخصیص خواهد داد.

وی درباره اعتبار در نظر گرفته شده برای بازسازی سالن اصلی، یادآور شد: ما فقط برای تعویض ماشینری سالن اصلی نیاز به ۱۵ میلیارد تومان بودجه داریم که البته این مبلغ را جداگانه تقاضا کرده‌ایم که از طریق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضای این بودجه به آقای نوبخت در سازمان مدیریت ارائه شده است. مابقی هم کارهایی است که در خصوص کف و صندلی‌های سالن اصلی و همچنین وضعیت آکوستیک سالن انجام خواهد شد.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان شروع بازسازی سالن اصلی و اینکه آیا در نیمه اول سال جاری این بازسازی شروع می‌شود یا خیر، اظهار کرد: خزانه اگر امروز پول داشته باشد و به ما پرداخت کند، بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر را از به سرعت آغاز می‌کنیم. با آقای شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نیز هماهنگ هستیم که با توجه به نامشخص بودن زمان تخصیص بودجه به ما، هر وقت که پول به دست ما برسد به اداره‌کل هنرهای نمایشی اعلام کنیم که برنامه جدیدی نداشته باشند تا ما بازسازی را شروع کنیم.

معمار در ادامه سخنان خود به ارسال صندلی‌های تلسکوپی خریداری شده از یک شرکت استرالیایی برای سالن قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر اشاره کرد و توضیح داد: طبق اعلام شرکت مورد نظر این صندلی‌ها تا ۲ هفته دیگر به گمرک می‌رسند و بعد از آن کار نصب آنها در سالن‌های قشقایی و سایه انجام می‌شود.

وی درباره زمان نصب صندلی‌های تلسکوپی سالن‌های قشقایی و سایه، اظهار کرد: شرکت استرالیایی اعلام کرده که به محض اینکه صندلی‌ها به دست ما برسند، نمایندگان خود را برای نصب آنها اعزام می‌کند. از این رو به احتمال زیاد تا یک ماه آینده این صندلی‌های تلسکوپی در سالن‌های قشقایی و سایه نصب خواهند شد.

کد خبر 336147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha