چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

مردان تبهکار بعد از ربودن زن جوان و آزار و اذیت وی قصد داشتند با تغییر چهره از دست پلیس فرار کنند، اما با هوشیاری مأموران انتظامی شهریار دستگیر شدند.

به گزارش همشهری، صبح 13 آذر85 زن جوانی به اداره پلیس امنیت شهریار رفت و مدعی شد که از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید  ربوده شده و در باغی در اطراف شهریار مورد آزار و اذیت قرار گرفته و ربایندگان سپس در تاریکی شب او را در بیابان‌های شهریار رها کرده‌اند.

با طرح این شکایت مأموران که احتمال می‌دادند سرنشینان پراید از اوباش سابقه‌دار منطقه باشند،  آلبوم عکس متهمان سابقه‌دار را در اختیار زن جوان قرار دادند.

 او یکی از متهمان را که فرهاد نام داشت شناسایی کرد.

با توجه به حساسیت موضوع با دستور قاضی  شعبه 103 دادگاه عمومی ملارد دستگیری این مرد در دستور کار مأموران قرار گرفت تا اینکه بعد از 10 ماه متهم که با تغییر قیافه قصد داشت مأموران را گمراه کند در یکی از پاتوق‌هایش در شهریار شناسایی و هفتم مهر دستگیر شد.

جوان شرور با اعتراف به آزار و اذیت زن جوان مدعی شد  این کار را با همدستی یکی از دوستانش به نام سعید انجام داده است.

سرهنگ صادقی، رئیس پلیس امنیت شهرستان شهریار با اعلام این خبر گفت: با اطلاعات به دست آمده از فرهاد،  مأموران توانستند دیگر همدست وی را در زنجان دستگیر و به شهریار انتقال دهند تا  تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه یابد.

کد خبر 33705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز