چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

پرونده قتل جوان بی‌گناه که در جریان حمله حدود ۵۰ نفر از افراد طایفه مقابل جانش را از دست داده بود به‌دلیل ایرادات قضایی به دادسرا برگشت تا پس از رفع نقص، متهمان مجددا محاکمه شوند.

قتل-مقتول

وكيل اولياي دم در گفت‌وگو با همشهري گفت: فتحعلي مردي 50ساله بود كه قرباني اختلافات قبلي با عده‌اي از روستاييان شد. اين جنايت دهم مرداد‌ماه سال 93در روستاي زرين‌دشت فيروزكوه رخ داد و عاملان جنايت 7نفر بودند كه طبق كيفرخواست صادر شده 3نفر از آنها حكم‌شان مشاركت در قتل و 4نفر ديگر معاون قتل بودند. وي افزود: روز حادثه فتحعلي به همراه همسر و دخترش بي‌خبر از حادثه‌اي كه در انتظارش بود سوار بر موتور به سمت روستاي‌شان برمي‌گشتند كه در بين راه يكي از متهمان را ديدند. او با لگد ضربه‌اي به موتور فتحعلي زد به‌طوري‌كه او به همراه همسر و دخترش نقش زمين شدند.

پس از آن دخترش به خانه مادربزرگش رفت و مقتول و همسرش وقتي به روستا برگشتند ناگهان حدود 50نفر به سمت وي هجوم بردند. 3متهم اصلي كه دست يكي از آنها قفل فرمان، ديگري داس و چوب بود به سر او ضربه زدند كه همين باعث مرگ وي شد. وكيل اولياي دم گفت: علت اين درگيري به‌خاطر اختلافات قبلي بود كه در نهايت با مرگ اين مرد پايان يافت.در همين حال، يكي از شاهدان حادثه به همشهري گفت: روز حادثه من آنجا بودم. وقتي مقتول و همسرش به روستا برگشتند.

در يك لحظه يكي از متهمان اصلي پرونده با قفل فرمان به سمت فتحعلي حمله كرد و ضربه‌اي به سرش زد. پشت سر او متهم رديف دوم با داس و سومين متهم با چوب ضربه‌اي به او زد. پس از آن چندين نفر بر سر مقتول ريختند و مرد بي‌گناه را آنقدر كتك زدند كه جان باخت. پس از آن نيز همگي به مقابل خانه مقتول رفتند و شروع كردند به سنگ‌پراني كه باعث شكسته‌شدن شيشه خانه آنها و به وحشت افتادن مادر و خواهر مقتول شد. به گزارش همشهري، 7متهم اصلي اين درگيري مرگبار چند روز پيش در شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند و اولياي دم خواستار اشد مجازات براي متهمان شدند. قضات پس از بررسي، به‌دليل ايرادات و نواقصي كه وجود داشت پرونده را مجددا به دادسرا فرستادند.

کد خبر 337243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha