همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد در نیمه نهایی تورنمنت اطلس اسپرت چین برابر میزبان بازی‌ها با حساب ۸۰ بر ۶۹ به برتری رسیده و ضمن انتقام دوره قبلی به دیدار نهایی راه یابد.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سروقامتان کشورمان با لباس سفید وترکیب ابتدایی ساهاکیان، جمشیدی، کاظمی، یخچالی و حدادی و قضاوت داورانی از بلاروس، لیتوانی و ژاپن وارد زمین شدند.

در این بازی ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک بازی منطقی و شروع خوب در کوارتر نخست 19 بر 17 پیش افتادند. ارائه دفاع خوب و نظم تاکتیکی در حمله، این روند را در نیمه نخست هم ادامه داد و نیمه اول با حساب 42 بر 39 به سود سفیدپوشان ایران تمام شد.

در نیمه دوم برنامه‌های درک بائرمان، سرمربی تیم ملی کشورمان باعث شد تا کوارتر سوم را هم هماهنگ عمل کرده و با نتیجه 17 بر 17 به تساوی برسیم. این برتری تا پایان کار ادامه داشت و تیم ملی کشورمان موفق شد در حضور پرشمار تماشاگران چینی این تیم را 80 بر 69 مغلوب کرده وبه دیدار نهایی راه پیدا کند.

دیدار نهایی روز يكشنبه (30 خرداد) بین تیم‌های ایران و لیتوانی راس ساعت 17:30 به وقت ایران و 21 به وقت محلی در سالن مرکزی بسکتبال شهر سوشو برگزار خواهد شد.

شایان ذکراست در مرحله مقدماتی هم این دو تیم یک بار دیگر با هم رو در رو شده بودند که ایران 78 بر76 حریف قدرتمند خود را مغلوب کرده بود.

بازی رده‌بندی هم بین تیم‌های نیوزيلند و چین در همین سالن و راس ساعت 15:30 انجام خواهد شد.

سال قبل ایران نایب قهرمان جام اطلس اسپرت چین شده بود.

کد خبر 337521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha