همشهری آنلاین: جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان البرز از مسافران خواست در روزهای شنبه و یک شنبه هفته آینده بازگردند.

سرهنگ ایرج امامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه هم اکنون در محدوده آدران باند جنوب به شمال محور کرج - چالوس بار ترافیک نیمه سنگین است از روان بودن ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی تا تونل کندوان خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در این محور هیچ مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مسافران شمال کشور روز جمعه به استان های محل سکونت خود بازمی گردند از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این روز خبر داد و افزود: این محدودیت ها از ساعت 13 بعداظهر روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج اعمال خواهد شد و جاده در این محدوده تا ساعت پنج صبح روز شنبه یک طرفه است.

سرهنگ امامی با تاکید بر اینکه پلیس راه کشور برای ارائه خدمات مناسب به مردم و مسافران با تمام تجهیزات ، امکانات و نیروی انسانی خود در آمادگی کامل بسر می برد بار دیگر از مردم خواست برای داشتن سفری ایمن در روزهای شنبه و یکشنبه به استان‌های محل سکونت خود بازگردند.

وی همچنین بار ترافیکی آزاد راه تهران - کرج و کرج - قزوین را در حال حاضر روان توصیف کرد.
سرهنگ امامی درباره مشکلات روز گذشته مردم در تونل کندوان گفت: علت اصلی این مشکلات حجم ترافیک سنگین در این محور گزارش شده است و هم اکنون نیز ترافیک در این محدوده در استان های مازندران و البرز روان است.

کد خبر 339266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha