جواد عزیزی: « آقای قاضی باور کنید همه این ماجرا کار الیاس بود. این شیطان بود که در جلد الیاس به من دستور داد مواد را در کفش خود و همسرم جاسازی کنم.»

این‌ها اظهارات مردی است که با جاسازی مواد‌مخدر در کفش‌های خود و همسرش قصد قاچاق محموله به لندن را داشت.

ساعت 6 صبح یکشنبه 22 مهر زمانی که مأموران مبارزه با مواد‌مخدر پلیس فرودگاه مهرآباد سرگرم بازرسی از مسافران پروازهای خارجی بودند به یک زوج میانسال که قصد سفر به لندن را داشتند مشکوک شدند.

از آنجا که این زوج رفتار مرموزی داشتند و کمی دستپاچه به‌نظر می‌رسیدند، مأموران تصمیم به بازرسی از آنها گرفته و آنجا بود که 700 گرم مواد‌مخدر که در کفش‌های این زوج میانسال جاسازی شده بود کشف شد.

با کشف محموله مواد، این زن و مرد به شبعه اول بازپرسی در دادسرای فرودگاه انتقال یافته و مقابل بازپرس بهروز مهاجری قرار گرفتند.

مرد میانسال که چاره‌ای  جز اعتراف به قاچاق مواد به لندن نداشت به بازپرس پرونده گفت: فرزندانم سال‌هاست که در لندن زندگی می‌کنند و من و همسرم قصد داشتیم برای دیدن آنها به انگلیس برویم.

اما نمی‌دانم چطور شد که چند روز قبل از سفر همان الیاسی که در فیلم اغماء بازی می‌کرد به سراغم آمد و گفت این کار را انجام دهم.

باور کنید من ناخواسته دست به این کار زدم و وقتی الیاس از من خواست با خودم مواد‌مخدر به لندن ببرم همسرم را راضی کردم که این کار را انجام دهیم.

به همین خاطر یک روز در اطراف اصفهان مردی را دیدیم که مدعی بود می‌تواند برایمان مواد تهیه کند.

من هم به دستور الیاس از او 700 گرم تریاک خریدم و 300 گرم آن را در کفش‌های همسرم و بقیه را در کفش‌های خودم جاسازی کردم.

سپس در حالی که بلیت هواپیما برای سفر به انگلیس تهیه کرده بودیم به تهران آمدیم تا با پرواز تهران – لندن به دیدن بچه‌هایمان در این شهر برویم که قبل از سوار شدن به هواپیما از سوی مأموران دستگیر شدیم. 

بازپرس مهاجری پس از شنیدن اظهارات مرد میانسال برای او و همسرش قرار قانونی صادر کرد و پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فرودگاه مهرآباد قرار گرفت.

کد خبر 33941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز