شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

کیومرث پوراحمد پس از ۲ ناکامی پیاپی در عرصه سینما، بیستمین فیلم خود را در مقام کارگردان در گونه‌ای می‌سازد که پیش از این با سریال موفق «سرنخ» آن را تجربه کرده بود.

فیلم

 به گزارش همشهري، خبرگزاري مهر در حالي از صدور پروانه توليد «پرونده باز است» براي فيلمساز اصفهاني خبر داده كه پوراحمد نوروز امسال فيلم ناكام «كفش‌هايم كو؟» را روي پرده داشت و به‌نظر مي‌رسيد مدتي از سينما دور بماند؛ به‌ويژه اينكه «50قدم آخر» هم پس از ناديده‌گرفته شدن از سوي منتقدان در جشنواره، به‌شدت در اكران عمومي شكست خورد و نقطه‌اي تاريك در پرونده پوراحمد بود. با اين حال، خالق «قصه‌هاي مجيد» قصد دارد با همكاري تهيه‌كننده فيلم موفق «شب يلدا» يك پروژه جنايي مقابل دوربين ببرد.

پرونده باز است براساس فيلمنامه مشترك پوراحمد و فريد مصطفوي مقابل دوربين مي‌رود و هنوز جزئيات آن به‌ويژه گروه بازيگران و زمان كليد خوردن مشخص نيست. مجموعه تلويزيوني سرنخ كه اواسط دهه 70به نمايش درآمد، از آثار موفق كارنامه پوراحمد در گونه پليسي و معمايي است و بازيگراني چون جهانبخش سلطاني، بهزاد خداويسي، زنده‌ياد پرويندخت يزدانيان، رضا كيانيان و محمدرضا فروتن در آن ايفاي نقش كرده‌اند؛ هر چند نمي‌توان توفيق سرنخ را دليلي براي احتمال موفقيت پرونده باز است دانست. سال گذشته هم برخي كفش‌هايم كو؟ را بازگشت پوراحمد به دوران شب يلدا مي‌دانستند كه نمايش فيلم در جشنواره و سپس اكران عمومي، همه آن خاطرات خوش را به باد داد.

کد خبر 339416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha