همشهری آنلاین: فیاض شجاعی در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، به عنوان گزینه نهایی این کمیسیون برای دادستانی دیوان محاسبات به صحن علنی پارلمان معرفی شد.

به گزارش تسنيم، براساس تصمیم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، مقرر شد فیاض شجاعی برای دادستانی دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس صبح امروز از ساعت 10 به منظور بررسی برنامه‌های غلامرضا اسداللهی نماینده مجلس نهم و فیاض شجاعی دادستان فعلی دیوان محاسبات برگزار شد.

در این جلسه فیاض شجاعی و غلامر‌ضا اسداللهی برای تصدی سمت دادستانی دیوان محاسبات از برنامه‌های خود برای این سمت دفاع کردند که در نهایت فیاض شجاعی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عنوان گزینه دادستانی دیوان محاسبات از سوی این کمیسیون به صحن علنی مجلس معرفی شد.

همچنین در جلسه دوشنبه-27 تیر- کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عادل آذر از بین الیاس نادران و علیرضا منادی سفیدان، نمایندگان مجلس نهم با رأی اکثریت اعضای کمیسیون برای تصدی ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی شد.

در حال حاضر امین حسین رحیمی و فیاض شجاعی ریاست و دادستانی دیوان محاسبات را بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش، طبق آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات بر عهده وکلای ملت است.

رئیس و دادستان دیوان محاسبات با رأی اکثریت نمایندگان ملت در صحن علنی مجلس انتخاب می‌شوند.

به گزارش تسنیم، پیشتر بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات در جلسه علنی روز چهارشنبه(30 تیر) خانه ملت خبر داده بود.

کد خبر 340352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha