جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

کمتر از ۴۰ روز پس از قتل دلخراش دختربچه ۵ ساله در شهرستان سنقروکلیایی، حکم اعدام عامل این جنایت هولناک از سوی دیوان‌عالی کشور تأیید شد تا او در یک قدمی چوبه‌دار قرار بگیرد.

حوادث

اين مرد متهم است پس از ربودن دختربچه خردسال، او را مورد آزار و اذيت قرار داده و سپس به قتل رسانده است.
اين جنايت تلخ چهارشنبه 26خرداد ماه رخ داد. پدر حنانه مي‌گويد: من راننده تاكسي هستم و روز حادثه وقتي از سر كار به خانه برگشتم، حنانه دم در آمد و خواست به او پول بدهم تا بستني بخرد. پس از آن به سمت مغازه‌اي كه سر كوچه‌مان است رفت و اين آخرين باري بود كه او را ديدم.

آنچه در دوربين مداربسته مغازه ثبت شده، حنانه را نشان مي‌‌دهد كه وارد مغازه مي‌شود، يك بستني برمي‌دارد، اسكناسي به صاحب مغازه مي‌دهد و از آنجا خارج مي‌شود. پدرش مي‌گويد: در قسمتي از كوچه ما باغچه‌ گل محمدي است. حنانه بستني به‌دست به سمت باغچه مي‌رود كه گل بچيند و همان موقع ناپديد مي‌شود. در تحقيقات پليسي مشخص شده كه آن روز مردي كه به‌تازگي به اين كوچه نقل مكان كرده بود، با ديدن حنانه او را به بهانه‌اي به خانه‌شان كشانده و قرباني نيت شوم خود مي‌كند.

  • در جست‌وجوي حنانه

روز حادثه وقتي ساعتي از غيبت دختربچه 5ساله گذشت، مادرش كه نگران شده بود ماجرا را به پدر حنانه اطلاع داد و از همان زمان جست‌وجو براي يافتن ردي از دختربچه شروع شد. حتي مردم محل هم به كمك خانواده حنانه و پليس آمدند و به هر جايي كه تصور مي‌شد ردي از دختربچه پيدا شود سر زدند اما اثري از او نبود. در نهايت نيز صبح روز بعد جسد دختربچه درحالي‌كه دست و پايش بسته شده بود و آثار جراحت روي بدنش وجود داشت، در اطراف شهر پيدا شد و پزشكي قانوني اعلام كرد كه وي پس از آزار و اذيت، خفه شده است.

به‌دنبال پيدا شدن جسد حنانه، تحقيقات براي كشف راز اين جنايت آغاز شد و مأموران در جريان بررسي‌ها به مرد جواني كه در همسايگي خانواده مقتول زندگي مي‌‌كرد مظنون شدند. پدر حنانه مي‌گويد: اين مرد كه خودش 2فرزند دارد، در حال تعمير و بازسازي خانه پدري‌اش بود و به همين دليل زن و بچه‌اش آنجا نبودند و از اين ماجرا خبر نداشتند. من اين مرد را شايد يكي دو بار ديده بودم و هيچ رابطه‌اي با هم نداشتيم. حدودا 33ساله است و حتي وقتي حنانه ناپديد شد، به كمك ما آمد و وانمود مي‌كرد كه به‌دنبال دخترم مي‌گردد.

وقتي مأموران پليس او را دستگير كردند، معلوم شد كه او قبلا هم چندين دختربچه را مورد آزار و اذيت قرار داده و با توجه به سابقه‌اش و همچنين مشخصاتي كه قربانيانش به پليس داده بودند، مأموران موفق شدند او را دستگير كنند. پدر دختربچه مي‌گويد: اين مرد اعتراف كرد كه روز حادثه وقتي دخترم را دزديده حنانه چندين‌بار جيغ كشيده و با گريه مرا صدا زده و او هم براي اينكه كسي صداي فرياد دخترم را نشود، دستش را روي دهانش گذاشت و پس از اجراي نقشه سياهش، دخترم را خفه كرد.

پس از آن هم منتظر ماند و وقتي ديد كوچه خلوت شده، جسد حنانه را از خانه خارج و در محلي خلوت رها كرد. با دستگيري مرد شيطان‌صفت، درحالي‌كه اين جنايت احساس عمومي جامعه را جريحه‌دار و مردم شهرستان سنقر و كليايي را به خشم آورده بود، با دستور رئيس‌كل دادگستري استان كرمانشاه رسيدگي ويژه به پرونده شروع و مرد جنايتكار در دادگاه محاكمه شد. به‌گفته رئيس‌كل دادگستري استان كرمانشاه، با توجه به حساسيت بالاي موضوع در كمترين زمان حكم اعدام مرد جنايتكار صادر شد كه با پيگيري‌هاي انجام شده، روند دادرسي در ديوان‌عالي‌كشور نيز خارج از نوبت انجام و در نهايت حكم به تأييد ديوان‌عالي كشور رسيد و طي روزهاي آتي، اين مرد به دار مجازات آويخته مي‌شود.

کد خبر 340769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha