چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

هیئت داوران یازدهمین دوره از جایزه انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، از سوی معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین دوره از جایزه انتخاب بهترین کتاب سال دفاع، در بخش داستان و رمان، مهدی میرکیانی، مصطفی خرامان، داود غفارزادگان و مصطفی فعله‌گری با سر داوری ابراهیم حسن‌بیگی؛ در بخش شعر زهیر توکلی، احمد نادمی، قربان ولیئی و مصطفی علیپور با سرداوری صابر امامی؛ در بخش خاطره مریم برادران، مهدی فراهانی، مسعود ترحمی و مصطفی علیپور با سرداوری رحیم مخدومی؛ در بخش زندگینامه داستانی جهانگیر خسروشاهی، مرجان فولادوند و محمد ناصری با سرداوری نصرت‌الله محمودزاده؛ در بخش تحقیق و پژوهش حقوقی– اجتماعی دفاع مقدس سید قاسم زمانی و غلامعلی فروغی با سرداوری علی شجاعی صائین معرفی شدند.

همچنین در بخش طراحی و گرافیک علی وزیریان و علیرضا قادری با سرداوری حمید شریفی‌آل‌شریف به داوری آثار رسیده می‌پردازند.

داوران بخش جنگ و زندگینامه نیز رضا میرکیانی، حبیب یوسف زاده، جواد محقق و عزت‌الله الوندی هستند که سرداوری آنها را ابراهیم احدی مطلق به عهده خواهد داشت.

در بخش تحقیق و پژوهش ادبی نیز داوران متشکل از منوچهر اکبری به‌عنوان سر داور، با همراهی حسنعلی قبادی، کامران پارسی‌نژاد، غلامرضا رحم‌دل و مهین پناهی خواهند بود.

کد خبر 34246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز