تحقیقات پلیس آگاهی استان همدان برای دستگیری قاتل طلافروش ملایری در حالی ادامه دارد که یک فیلم، مهم‌ترین سرنخ پلیس برای رسیدن به عاملان این جنایت است.

سرقت

ظهر سوم مردادماه، طلافروش خوشنام ملايري مغازه‌اش را بست و براي صرف ناهار راهي خانه‌ خود شد. او هر روز ظهر مغازه‌اش را تعطيل مي‌كرد و براي ساعاتي به خانه مي‌رفت اما آن روز خبري از او نشد. ساعتي بعد به خانواده اين مرد خبر رسيد كه فردي در مغازه را باز كرده و آژیر خطر نیز به صدا درآمده است.

آنها به سرعت راهي مغازه مرد 56ساله شدند اما اثري از او نبود. شاهدان مي‌گفتند كه مرد جواني پس از باز‌كردن در مغازه وارد آنجا شده و لحظاتي بعد وقتي آژير خطر به صدا درآمده، گريخته است. ماجرا مرموز بود و خانواده مرد طلافروش پليس را در جريان قرار دادند. تيم‌هاي تحقيق راهي محل حادثه شدند و جست‌وجو براي يافتن مرد طلافروش شروع شد اما اثري از او به دست نيامد.

در نهايت چند روز بعد جسد اين مرد در چند کیلومتری ملایر کشف و مشخص شد كه دزدان روز حادثه او را ربوده و پس از قتل وي با ضربات چاقو، كليد مغازه‌اش را گرفته و با مراجعه به آنجا دست به سرقت زده‌‌اند. با اين حال آنها متوجه 8 میلیون تومان پول نقدي كه همراه مقتول بود نشده بودند و پس از اين جنايت گريخته بودند. حالا و با گذشت بيش از يك ماه از اين جنايت،‌ در حالي كه مهم‌ترين سرنخ پليس، فيلمي ضبط شده توسط دوربين‌هاي مداربسته طلافروشي است، سرهنگ زارعي، رئيس پليس آگاهي استان همدان مي‌گويد كه پرونده با جديت در دست بررسي است و با توجه به سرنخ‌‌هاي موجود، به‌زودي قاتل يا قاتلان دستگير مي‌شوند.

کد خبر 345674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha