گروه اقتصادی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه افتتاح 2 نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و تجارت الکترونیک موسوم به تلکام و الکامپ با تأکید برضرورت کاهش تعرفه‌های خدمات از آغاز کار کارشناسی برای کاهش تعرفه پیامک خبر داد و گفت: این بررسی هنوز ادامه دارد و به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

محمد سلیمانی بدون اشاره به به مشکلات واگذاری تلفن اعتباری افزود: وزارت ارتباطات آمادگی واگذاری به روز تلفن همراه دائمی را دارد.

وی همچنین از امکان واگذاری به روز تلفن‌های اعتباری سخنی نگفت ولی تأکید کرد: تلفن همراه اعتباری نیز توسط 2 اپراتور وارد بازار شده و مردم با مبلغ 30 هزار تومان می‌توانند صاحب تلفن همراه شوند.

این درحالی است که علاوه بر 2 اپراتور تلفن همراه، اپراتور تلفن همراه اعتباری تالیا نیز در حال ارائه خدمات است که به‌دلیل برخی مشکلات قراردادی و وارد شدن دولت به‌عنوان رقیب از توسعه بازمانده است.

سلیمانی در اظهارات خود به ضرورت توسعه همزمان کمی و کیفی خدمات در بخش ارتباطات اشاره کرد و گفت: حال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور بیش از 25 درصد است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی موسوم به الکامپ  و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی ایران موسوم به تلکام از روز یکشنبه گشایش یافت و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.[در همین زمینه]

کد خبر 35163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز