همشهری آنلاین: فینال رشته تیراندازی تراپ دوتایی برگزار شد و سعید صدری قهرمان شد. در تراپ نیز مهدی اکبری صاحب عنوان نخست شد.

Shooting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها با حضور ورشکاران رشته تراپ دوتایی روز يكشنبه ۲۳ آبان ماه در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این مسابقات و در رشته تراپ دوتایی مردان، ورزشکاران در یک روز و در ۵ راند به رقابت با یکدیگر پرداختند که ورزشکاران در هر راند به ۳۰ هدف شلیک كردند و در نتیجه نفرات برتر از مجموع حداکثر امتیاز کسب شده (۱۵۰ امتیاز) مشخص شدند.

در این میان سعید صدری، تیرانداز آذربایجان غربی با کسب مدال طلا به عنوان قهرماني رسيد و امیر چاوشی از تهران با کسب مدال نقره نایب قهرمان شد و علی آقدیده از تهران در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

رضا مصطفی‌پور از مازندران، نیما پورصالح از تهران و علی زارعی از اصفهان به عنوان نفرات چهارم تا ششم به کار خود پایان دادند.

در رشته تراپ مردان نيز مهدی اکبری، تیرانداز اصفهانی با کسب بالاترین امتیاز در فینال توانست صاحب مدال طلا شود و علیرضا عباسی از تهران نقره ای شد و علی حافظی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

محمدحسین پرورش نیا از اصفهان، مسلم میرمحمدی از کرمان و امیرحسن آقازاده از تهران نفراتی بودند که عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

تیراندازی

شایان ذکر است که روز ۲۴ آبان ماه با برکزاری فینال رشته اسکیت این دوره از مسابقات به پایان می‌رسد.

مرحله نهایی مسابقات آزاد پروازی در سه رشته تراپ، تراپ دوبل و اسکیت از ۱۹ الی ۲۴ آبان ماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 352631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha